نماد آخرین خبر

تیر برق، پژو ۲۰۶ را له کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تیر برق، پژو ۲۰۶ را له کرد

ایسنا/ برخورد سواری پژو ۲۰۶ با تیر برق در بزرگراه اشرفی اصفهانی موجب مصدومیت راننده شد.

حوالی ساعت ۲ بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ درحال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت‌الله اشرفی اصفهانی بود که در محدوده بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یکدستگاه تیر برق برخورد کرد. پس از آن شهروندان با سامانه ۱۲۵تماس گرفته و وقوع این حادثه را اطلاع‌رسانی کردند که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۹۴ و نجات ۱۹ را به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که سواری پژو ۲۰۶ با تیر برق برخورد کرده و پس از آن تیر برق به روی خودرو سقوط و آن را له کرده است. همچنین راننده این خودرو هم که مردی ۳۵ ساله بود، درون کابین محبوس شده بود. 
در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل و ایجاد ترافیک مصنوعی کرده و با قطع جریان برق ابتدا با استفاده از ‏جرثقیل تیربرق را از روی خودرو بلند کردند. در ادامه نیز با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، اقدام به فضاسازی و خارج ‏کردن راننده خودرو که از ناحیه دست، کمر، پا و سر دچار آسیب شده بود، کرده و این فرد را برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. علت این حادثه از سوی کارشناسان اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره