1. برگزیده
جامعه و حوادث

صندوق بازنشستگی: بازنشستگان بیمه‌طلایی می‌شوند

منبع
بروزرسانی
صندوق بازنشستگی: بازنشستگان بیمه‌طلایی می‌شوند
مديرعامل صندوق بازنشستگي گفت: تمامي بازنشستگان از دي‌ماه سال جاري از مزاياي بيمه طلايي استفاده مي‌کنند. به گزارش ايسنا، ايراندخت عطاريان در اين باره گفت: با توجه به دستور رييس‌جمهور در هفتمين دوره همايش ملي روز خانواده و تکريم بازنشستگان مبني بر اختصاص 100 ميليارد تومان اعتبار براي اجراي بيمه طلايي بازنشستگان کشوري، پيش‌نويس اين طرح آماده و به دولت ارسال شد. وي افزود: هدف دولت از اجراي بيمه طلايي، ارتقاء خدمات بهداشتي و درماني، کاهش هزينه‌هاي درماني و دسترسي آسان بازنشستگان به خدمات بهداشتي و پزشکي است. مديرعامل صندوق بازنشستگي گفت: در حال حاضر بيش از دوميليون و 400 هزار بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان از طريق صندوق بازنشستگي کشوري تحت پوشش بيمه تکميلي درمان هستند که پيش‌بيني مي‌شود با اجراي بيمه طلايي سطح کيفي خدمات درماني به بازنشستگان افزايش يابد. وي با بيان اينکه صندوق بازنشستگي کشوري ساز و کارهاي لازم براي اجراي بيمه طلايي را آماده کرده است تصريح‌کرد: به محض دريافت اعتبار 100 ميليارد توماني فرآيند آماده‌سازي اين پروژه ملي آغاز مي‌شود و پيش‌بيني مي‌شود تمامي بازنشستگان از دي‌ماه سال جاري از مزاياي بيمه طلايي استفاده کنند. عطاريان در ادامه گفت: در حال حاضر بالغ بر يک ميليون و 150 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري قرار دارند.