برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نحوه ورود و خروج خودروها «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نحوه ورود و خروج خودروها «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی

ايسنا/ ورود خودروهاي با پلاک غيربومي به شهرهاي گروه قرمز و نارنجي ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومي از اين شهرها نيز ممنوع است.

سرهنگ احمد شيراني، رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا درباره آخرين وضعيت جوي و ترافيکي محورهاي مواصلاتي کشور اظهار کرد: بر اساس گزارش هاي دريافتي در حال حاضر ترافيک در تمامي جادههاي کشور روان و در حال حرکت است.

وي ادامه داد: ساعت ۰۰:۲۰ روز جاري، ۱۷ فروردين‌ماه، يک مورد حادثه تصادف ناوگان عمومي گزارش شد که در محور گرمسار-سرخه استان سمنان رخ داد. اين اتوبوس با ۲۰ نفر سرنشين از مبدا قم به مقصد مشهد در حرکت بوده که اتوبوس اسکانيا با خروج از جاده دچار حادثه مي شود. بر اساس بررسي ها علت اين حادثه عدم توجه به جلو بوده که منجر به مجروح شدن دو تن شده بود.

رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا در خصوص محدوديت و ممنوعيت هاي اعمال شده در پي تصميمات ستاد ملي مقابله با کرونا نيز اظهار کرد: ورود خودروهاي با پلاک غيربومي به شهرهاي گروه قرمز و نارنجي ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومي از اين شهرها هم ممنوع است.

وي با بيان اينکه ثبت تخلفات ترددهاي غيرمجاز در اين طرح توسط دوربين‌هاي مکانيزه ثبت تخلف در شهرها، جاده ها و تيم‌هاي گشتي پليس انجام مي شود گفت: برابر مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا محدوديت هاي تردد شبانه خودروها در تمامي شهرهاي گروه قرمز، نارنجي،‌ زرد و آبي از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره