برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احتمال برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در خرداد ماه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
احتمال برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در خرداد ماه

باشگاه خبرنگاران/ رئيس کانون وکلاي دادگستري مرکز گفت: با توجه به صحبت‌هاي مسئولان سازمان سنجش بنا است که آزمون وکالت سال ۹۹، در خرداد ماه برگزار شود.

جليل مالکي رئيس کانون وکلاي دادگستري مرکز در پاسخ به اين سوال که آيا زمان برگزاري آزمون وکالت سال ۹۹ مشخص شده است يا خير اظهار کرد: سازمان سنجش گفته است که زمان برگزاري آزمون را طي روزهاي آتي اعلام خواهد کرد.

وي ادامه داد: با توجه به صحبت‌هاي مسئولان سازمان سنجش بنا شده که آزمون وکالت سال ۹۹، در خرداد ماه برگزار شود، اما هنوز جواب قطعي به کانون وکلا داده نشده است.

مالکي در پاسخ به اين سوال که آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ چه زماني برگزار خواهد شد گفت: احتمالاً آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ در آبان ماه برگزار شود.

رئيس کانون وکلاي دادگستري مرکز درباره آزمون وکالت سال ۹۹ که به تعويق افتاده بود تصريح کرد: تأکيد ما بر اين است که آزمون وکالت سال ۹۹ که به تعويق افتاده بود حتماً در خرداد ماه امسال برگزار شود، لذا بايد منتظر جواب سازمان سنجش و ستاد کرونا بمانيم.

وي تصريح کرد: با توجه به آن که وزير علوم هم اعلام کرده، آزمون‌هاي سراسري کارشناسي ارشد برگزار مي‌شود، ان شاءالله آزمون وکالت هم برگزار شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar