برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات واکسیناسیون مرحله ای دانشجویان؛ آغاز تزریق از مردادماه

منبع
مهر
بروزرسانی
جزئیات واکسیناسیون مرحله ای دانشجویان؛ آغاز تزریق از مردادماه

مهر/ وزير علوم تحقيقات و فناوري جزئيات واکسيناسيون دانشجويان را تشريح کرد و گفت: واکسيناسيون به صورت مرحله اي از مردادماه با واکسيناسيون دانشجويان تحصيلات تکميلي آغاز مي شود.

منصور غلامي درباره جزئيات واکسيناسيون دانشگاهيان گفت: در خواست ما از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي اين بوده است که اعضاي هيأت علمي، دانشجويان و کارمندان دانشگاه‌ها را در اولويت برنامه واکسيناسيون قرار دهند که خوشبختانه اين درخواست پذيرفته شده است.

وي ادامه داد: اميدواريم امکانات آن فراهم شود، مسئولان مربوطه تعهد داده‌اند که اگر واکسن مورد نياز تأمين شود از مرداد ماه اين برنامه شروع شود اينها مواردي است که تماماً در اختيار وزارت علوم نيست.

وزير علوم درباره اينکه واکسيناسيون دانشگاهيان با واکسن‌هاي ايراني خواهد بود يا خير افزود: هنوز مشخص نيست چرا که تشخيص اين مورد بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي بوده و ما تشخيص اين وزارتخانه را به عنوان مرجع رسمي علمي قبول داريم. فعلاً قول داده شده است که واکسيناسيون از مرداد ماه آغاز شود.

وي ادامه داد: اميدواريم که واکسيناسيون از مرداد ماه آغاز شده و ما بتوانيم دانشگاه‌ها را در نيم‌سال آينده به صورت حضوري آغاز کنيم.

وزير علوم افزود: پيش بيني ما اين است که اگر واکسيناسيون مرحله‌اي انجام شود، در مرحله اول واکسيناسيون دانشجويان تحصيلات تکميلي به دليل کمتر بودن جمعيت و بالاتر بودن سن به صورت کامل انجام گيرد و در مرحله بعد دانشجويان مقاطع ديگر در اولويت واکسيناسيون قرار گيرند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره