برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فوت ماهیانه ۵۰ تاکسیران در هر پیک کرونا در تهران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فوت ماهیانه ۵۰ تاکسیران در هر پیک کرونا در تهران

ايسنا/ مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر تهران اعلام کرد که در پيک کرونا شاهد فوت ۵۰ راننده تاکسي در يک ماه بوديم و علي‌رغم دستور رئيس جمهور هنوز اقدامي در راستاي واکسيناسيون راننده تاکسي‌ها صورت نگرفته است.
محمد روشني در خصوص آخرين وضعيت واکسيناسيون رانندگان تاکسي با بيان اين‌که علي‌رغم تمام مکاتبات و دستورات اخذ شده هنوز واکسيناسيون رانندگان تاکسي انجام نشده است، اظهار کرد: رئيس جمهور در نامه واکسيناسيون رانندگان تاکسي دستور داده است که اقدام شود اما تاکنون اقدامي در مورد واکسيناسيون رانندگان تاکسي صورت نگرفته است.
وي با بيان اين‌که متاسفانه بيش از ۲۵۰ راننده با پروانه فعاليت و همچنين ۱۵۰ راننده تاکسي که پروانه فعاليت آنها منقضي شده براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: تعداد رانندگان درگير به کرونا زياد است، چرا که ۲۵ درصد حمل و نقل عمومي تهران توسط تاکسي پوشش داده مي‌شود و اين افراد روزانه سه الي چهار ميليون نفر را جابه‌جا مي‌کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر تهران با بيان اين‌که در پيک کرونا ماهانه ۵۰ راننده نيز فوت کرده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه در فضاي مجازي مصاحبه من به گونه‌اي برداشت شده که گويا ماهانه ۵۰ راننده تاکسي براثر ابتلا به کرونا فوت مي‌کنند، در حالي که بايد بگويم در پيک کرونا حتي شاهد فوت ۵۰ راننده تاکسي در يک ماه بوديم.
روشني با بيان اين‌که بايد اقدامي موثر در راستاي واکسيناسيون رانندگان تاکسي انجام شود، تصريح کرد: اين افراد اقشار آسيب پذير هستند و حقوق ثابتي ندارند پس اگر جان خود را از دست بدهند خانواده آنها درگير مشکل معيشتي مي‌شوند و بايد فکري به حال آنها کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره