برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدرسه می‌شوند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدرسه می‌شوند

باشگاه خبرنگاران/ مديرکل دفتر انجمن اولياو مربيان آموزش و پرورش از توافقاتي با شرکت‌هاي تاکسي‌هاي اينترنتي براي همکاري به عنوان سرويس مدارس خبر داد.

نورعلي عباسپور مديرکل دفتر انجمن اولياو مربيان آموزش و پرورش درباره وضعيت فعاليت سرويس‌هاي مدارس در صورت بازگشايي مدارس بيان کرد: در شرايط کنوني، کار به صورت مشروط دنبال مي‌شود تا در صورت بازگشايي مدارس، فعاليت سرويس‌هاي مدارس انجام شود.

او ادامه داد: البته در مناطق روستايي اعتباري را سازمان برنامه و بودجه براي تامين امکانات در نظر مي‌گيرد، اما در ساير مناطق، هزينه سرويس از طريق کارگروه ماده ۱۸ و تصميم گيري در شوراي شهر هر شهر تعيين تکليف مي‌شود.

به گفته مديرکل دفتر انجمن اولياو مربيان وزارت آموزش و پرورش در همه استان‌ها برنامه ريزي اوليه را انجام دادند، شرکت‌ها فراخوان دادند و رانندگان مشخص است.

احتمال افزايش ۲۵ درصدي قيمت سرويس مدارس
عباسپور با اشاره به ميزان افزايش قيمت‌ها اظهار کرد: هنوز ميزان افزايش قيمت مشخص نيست و سال گذشته هم برخلاف سال‌هاي قبل‌تر که معمولا افزايش ۱۰ درصدي داشتيم به سبب وجود کرونا، با افزايش ۲۵ درصدي همراه بود همچنين امسال هم با توجه به شرايط اقتصادي و تورم افزايشي مانند سال گذشته را پيش بيني مي‌کنيم.

او با تاکيد بر اينکه شوراي شهر در هر شهر ميزان نهايي افزايش قيمت را مشخص مي‌کند، گفت: امسال به دنبال اين هستيم که با شرکت‌هاي اينترنتي فعاليت خود را شروع کنيم و اين موضوع براي خانواده‌ها بهتر است چراکه واسطه کم مي‌شود.

مديرکل دفتر انجمن اولياو مربيان وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: بنا بر اين بود توافقي در سطح کشور داشته باشيم و طبق شرايطي که براي رانندگان سرويس در نظر گرفتيم کار را دنبال مي‌کنيم، البته سال گذشته اين موضوع را مطرح کرديم و امسال اين امکان براي همه استان‌ها فراهم شده است تا شرايط لازم را تعيين کنند.

عباسپور درباره شرايط واکسيناسبون رانندگان سرويس مدارس هم بيان کرد: رانندگان را شرکت‌هاي ارائه دهنده سرويس براي واکسيناسيون بايد معرفي کنند و تعهدات با شرکت هاست.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره