واکنش ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی: فاقد مجوز بود
بروزرسانی
روابط عمومي دفتر موسيقي در واکنش به خبر مندرج در برخي از رسانهها به عنوان "لغو کنسرت گروه قمصري با خوانندگي عليرضا قرباني در مشهد " اعلام کرد، براي اين برنامه هيچ مجوزي صادر نشده بود که لغو شود.
به گزارش مهر، در اين متن آمده است:
"طي تماس با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان رضوي مشخص شد، هيچگونه تقاضايي مبني بر انجام اين برنامه براي دريافت مجوز ارائه نشده بود.
اين گزارش مي افزايد که چنانچه شخصي از هر نهاد يا ارگاني با هنرمندان عزيز عرصه موسيقي کشور وارد مذاکره شود بدون اينکه هماهنگي براي اخذ مجوز انجام داده باشد و سپس خود سرانه يا به دليل عدم توانايي قرار خود را لغو کند نبايد تحت عنوان "لغو کنسرت " قلمداد شود. پرواضع است انعکاس اينگونه اخبار موجبات تشويش خاطر هنرمندان و دست اندرکاران اين عرصه را درپي خواهد داشت.
چگونه مي توان برنامه اي که هيچ مجوزي براي آن صادر نشده عدم انجام آن را لغو نام نهاد.
ضروريست هنرمندان عزيز و زحمت کش اين عرصه براي انجام برنامه با کساني وارد مذاکره شوند که مقيد به انجام تعهدات لازم دراين زمينه باشند و سير مراحل قانوني آن را پي گيري کنند."