به گزارش جهان، حميدرضا حاجيبابايي در گفتوگو با خبرنگار فارس در پاسخ به اين پرسش که آيا در آموزش و پرورش پارتي بازي داريم؟، اظهار داشت: بعيد ميدانم.
وي ادامه داد: آموزش و پرورش جايگاهي دارد که فکر ميکنم جزو سالمترين دستگاهها محسوب ميشود.
حاجيبابايي در پاسخ به پرسشي ديگر مبني بر اينکه «آيا وي تا به حال سفارش کسي را در آموزش و پرورش کرده است؟»، گفت: در طول سه سالي که در آموزش و پرورش بودم تا حالا براي يک نفر نيز پارتي بازي نکردم.
وي افزود: اگر کسي نامهاي دارد مبني بر اينکه بنده پارتي بازي کردم، نشان دهد.