تابناک نوشت:
محققان با انجام مطالعات خود در آمريکا دريافتند، افراد کم درآمد و فقير که در نيويورک زندگي ميکنند تا يک چهارم از درآمد خود را به سيگار اختصاص ميدهند.
به گزارش وب دا، براساس اين گزارش محققان با مشاهدات بيشتر افزودند در مقايسه با افراد فقير، قشر پردرآمد مردم اين شهر تنها حدود 2 درصد از درآمد خود را صرف سيگار ميکنند.
نتايج حاصل از اين گزارش همچنين افزود: با وجود اين که شهر نيويورک در آمريکا مالياتهاي بسيار زيادي را براي سيگار در نظر ميگيرد اما به نظر ميرسد اين استراتژي نتوانسته است افراد به ويژه قشر کم درآمد را از استعمال سيگار منع کند.
گفتني است: در نيويورک افراد بايد براي مصرف هر پاکت سيگار 6 دلار ماليات بپردازند.