خبرگزاري مهر: سه جوان که با ربودن دختر به وي تجاوز کرده بودند صبح امروز در مقابل چشم مردم در ميدان فراهان اراک با طناب دار مجازات شدند.
رئيس کل دادگستري استان مرکزي درجمع خبرنگاران گفت: محکومين به عنوان مسافرکش اقدام به ربودن دختري کرده و در منزل يکي از متهمان به وي تجاوز کرده بودند.
حجت الاسلام حکمت علي مظفري افزود: متهم رديف اول اين پرونده به جز جرم تجاوز به عنف، مرتکب قتل نيز شده بود.
اين محکومان شامل 'بهزاد - ع' متهم رديف اول 27 ساله، 'مهدي - م' 37 ساله و 'ميثم - م' 27 ساله متهمان رديف دوم و سوم هستند که پرونده آنان در شعبه سه دادگاه کيفري استان رسيدگي شده است.