شرایط مناطق سیلزده به روال عادی بازگشته است/ سیلزدگان نیازمند پوشاک گرم
بروزرسانی
خبرگزاري مهر: بخشدار مرکزي چالوس گفت: با توجه به تلاش نيروهاي امدادي، دهياران، شوراهاي اسلامي و ستاد بحران شهرستان شرايط مناطق سيل زده به روال عادي بازگشته است.
علي ردايي در گفتگو با مهر اظهار داشت: از ساعات اوليه سيل در روستاهاي بخش مرکزي با تشکيل ستاد بحران در محلات حاضر شده و توانستيم با اقدامات انجام شده از تلفات جاني جلوگيري کنيم.
وي ادامه داد: روستاهاي تازه آباد، مهدي آباد، خرمنه عليا و سفلي، تجن کلا، نجار کلا و ذوات بيشترين خسارات را در بخش سيل ديدند.
ردايي تاکيد کرد: در حال حاضر بيشترين نياز مردم در بحث وسايل گرمايشي، پوشاک است که اميدواريم در اين زمينه مساعدت شود.
وي تاکيد کرد: آمار برداري از منازل مسکوني و خسارت ديده انجام شد و افراد شناسايي شدند.
ردايي بيان داشت: سيل خسارات زيادي را به بخش زيربنايي روستاهاي بخش مرکزي اعم از راه، پل و شبکه هاي آب رساني وارد کرد.
وي گفت: اميدواريم با آغاز بازسازي مناطق سيلزده توسط نهادهاي متولي شاهد آباداني دوباره اين مناطق باشيم.