فرمانده ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور شهادت کارکنان هوانیروز را تسلیت گفت

منبع
بروزرسانی
فرمانده ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور شهادت کارکنان هوانیروز را تسلیت گفت
خبرگزاري مهر: فرمانده ارشد نظامي ارتش جمهوري اسلامي ايران در شمال شرق کشور با صدور بيانيه اي شهادت کارکنان هوانيروز در سانحه هوايي سقوط بالگرد در مشهد را تسليت گفت. سرتيپ 2 ستاد محمد کاظم تارخ صبح پنجشنبه در پي سانحه هوايي سقوط بالگرد در مشهد طي بيانيه اي اظهارکرد: با کمال تاسف شهادت سرهنگ خلبان مسعود شاه ويسي، سروان خلبان هوبان مرتضوي، سرگرد سيد جعفر قاري مسوول امنيت پرواز، استواريکم عليرضا پيرمغان خدمه پرواز بالگرد 214 هوانيروز ارتش جمهوري اسلامي ايران و نيز جان باختن تعداد 5 نفر از شهروندان عزيز و يک نفر تکنسين خدوم پرستاري را به عموم مردم خراسان رضوي و خانواده هاي بازماندگان تبريک و تسليت عرض مي کنم. وي افزود: در آستانه ماه محرم، ماه پيروزي خون بر شمشير بار ديگر جمعي از رهروان حسيني آسماني شدند، مرداني که رشادت و شجاعت آنها حماسه آفريني هاي شهيداني چون شيرودي، کشوري، وطن پور و صدها شهيد خلبان ديگر را که جاي جاي خاک ميهن اسلامي از شمال غرب تا دهانه فاو شاهد پروازهاي متهورانه آنان بوده و امنيت و استقلال امروز کشور مرهون سلحشوري آنان و ساير شهدا است. گفتني است، صبح چهارشنبه 24 آبان هلي‌کوپتر امداد اورژانس مشهد که جهت کمک به مصدومين حادثه واژگوني ميني بوس در محور ملک آباد اعزام شده بود پس از امدادرساني به حادثه‌ديدگان و در حالي که در حال انتقال 5 مصدوم حادثه ديده به بيمارستان بود، در راه دچار سانحه شد. تمامي 10 سرنشين اين بالگرد شامل خلبان بالگرد، کمک خلبان، 2خدمه پرواز، تکنسين اوژانس و 5 نفر مصدوم ميني بوس در اين حادثه جان باختند.