عضو هیئت مدیره پرسپولیس: چه فرقی می‌کند کریمی عذرخواهی کرده باشد یا نه؟!

منبع
بروزرسانی
عضو هیئت مدیره پرسپولیس: چه فرقی می‌کند کریمی عذرخواهی کرده باشد یا نه؟!
به گزارش مهر، محمدحسين نژادفلاح پس از تمرين عصر پنجشنبه تيم پرسپوليس در خصوص برگزاري جلسه حل اختلاف بين مانوئل ژوزه و علي کريمي ضمن بيان مطلب فوق گفت: هيئت مديره باشگاه پرسپوليس به من و علي پروين ماموريت داده بود تا ضمن حل اختلاف پيش آمده بين سرمربي و کاپيتان پرسپوليس مقدمات بازگشت علي کريمي را به تمرينات فراهم کنيم. محمدحسين نژادفلاح در پاسخ به اين پرسش که "آيا اين جلسه آشتي کنان به دليل فشار رسانه‌ها و هواداران بوده يا مشکل بين علي کريمي و مانوئل ژوزه به طور قطعي حل شده است؟"، گفت: زمان نشان مي‌دهد که مشکلات بين کريمي و مانوئل به طور واقعي حل شده يا اين موضوع تصنعي بوده است اما من فکر مي‌کنم اين موضوع به طور واقعي اتفاق افتاده و من نيز به هيچ عنوان در کارهايي که تصنعي باشد شرکت نمي‌کنم. عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که "آيا علي کريمي از مانوئل ژوزه در اين جلسه عذرخواهي کرده يا نه؟"، گفت: چه فرقي مي‌کند عذرخواهي کرده باشد يا نه؟! من لازم نمي‌بينم همه چيز از جمله بحث‌هايي که خانوادگي است را بيان کنم. مهم اين است که اين دو نفر يکديگر را در آغوش گرفته و مشکلات خود را حل کردند. نژادفلاح در پاسخ به اين پرسش که "آيا امکان دارد که اختلاف آن دو نفر در آينده ادامه داشته و مانوئل ژوزه از کريمي پس از برطرف شدن مصدوميتش در ترکيب تيم استفاده نکند؟"، گفت:‌ ما به هيچ‌وجه قصد دخالت در مسائل فني تيم را نداريم. حتي کريمي نيز گفته من وظيفه دارم در تمرينات حضور پيدا کنم و اين نظر سرمربي است که از من استفاده کند يا خير.