نماد آخرین خبر

وقتی توپ جمع کن‌های بازی ذوب آهن و پیکان صدای داور را درآوردند

منبع
فارس
بروزرسانی
وقتی توپ جمع کن‌های بازی ذوب آهن و پیکان صدای داور را درآوردند

فارس/عملکرد توپ جمع‌کن‌های بازی ذوب آهن و پیکان صدای داور این مسابقه را هم درآورد.
یکی از اتفاقات عجیب بازی ذوب آهن و پیکان، تعلل توپ جمع کن‌ها در دادن توپ بود که علاوه بر اعتراض پیکانی‌ها به این قضیه، باعث شد تا داور بازی هم به سرپرست ذوب آهن و ناظر بازی تذکر بدهد.

ماجرا از این قرار است که توپ جمع‌کن‌ها در دیدار ذوب آهن و پیکان که در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی تمام شد، از دادن سریع توپ خودداری کرده‌اند و تعلل متعدد آنها در دادن توپ، باعث شد تا امیر عرب براقی داور بازی هم به این قضیه معترض شود و اعلام کند چرا توپ جمع کن ها توپ را دیر به بازیکنان می دهند.عرب براقی که به این قضیه اعتراض داشت به سرپرست تیم ذوب آهن و ناظر بازی اعلام کرد که اگر توپ جمع کن‌ها نمی‌توانند سریع توپ را بدهند از پشت دروازه کنار بروند.

حتی امیرحسین فراهانی ناظر این بازی تعلل بازی توسط توپ جمع‌ کن‌ها را در پایان بازی گزارش کرد. رضا عنایتی سرمربی پیکان هم در نشست خبری پس از بازی به این قضیه اعتراض و اعلام کرد که این مدل در فوتبال امروز منسوخ شده است که تیمی بخواهد با توپ ندادن و عدم بازی سریع، وقت تلف کند و داور باید ۱۳ - ۱۴ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد. هرچند محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن نسبت به دخالت در این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره