نماد آخرین خبر

ستاره جدید رئال: منتظر گل‌هایم در برنابئو باشید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره جدید رئال: منتظر گل‌هایم در برنابئو باشید

ورزش 3/اندریک، ستاره جوان رئال مادرید، به هواداران این تیم وعده داد که منتظر دیدن گل‌هایش در سانتیاگو برنابئو باشند.
رئال مادرید در فصل آینده شاهد ورود چند ستاره خواهد بود. علاوه‌بر انتقال رایگان کیلیان امباپه، اندریک، جوان برزیلی که انتقالش چند ماه پیش قطعی شده است، وارد لیست مادریدی‌ها خواهد شد.
با اینکه او هنوز برای رئال مادرید بازی نکرده اما هواداران و رسانه‌ها با توجه به نمایش‌های درخشان این بازیکن برای پالمیراس امید زیادی به دیدن هنرنمایی او در سانتیاگو برنابئو دارند.
نکته جالب این است که ستاره جوان برزیلی در جریان دیدار دوستانه تیم ملی‌اش مقابل اسپانیا در برنابئو موفق به گلزنی به لاروخا شد تا پیش از بازی در رئال گلزنی در این استادیوم را آغاز کرده باشد.
او همچنین در گفت‌وگوی جدیدی از هیجانش برای بازی در برنابئو صحبت کرد:«گلزنی در برنابئو باورنکردنی بود، با اینکه اکثر هواداران از اسپانیا حمایت می‌کردند اما آن جو فوق‌العاده‌ را حس می‌کردم. نمی توانم احساس کنم که وقتی کل برنابئو گل‌های من را جشن می‌گیرد چگونه خواهم بود.
من انگیزه زیادی برای درخشش در لباس رئال دارم و مدت‌هاست با خانواده‌ام برای اولین بازی در برنابئو با لباس رئال لحظه‌شماری می‌کنیم. می‌خواهم گل‌های زیادی در این ورزشگاه بزنم و هواداران را خوشحال کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره