نماد آخرین خبر

حالا همه نگاه فوتبال ایران به یزد است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حالا همه نگاه فوتبال ایران به یزد است

ورزش 3/تا ساعاتی دیگر یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات لیگ دسته اول در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.
رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ دسته اول از ساعاتی دیگر با برگزاری 9 مسابقه به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته و حتی فصل، تیم فوتبال چادرملو در ورزشگاه شهیدنصیری یزد به مصاف فجرشهید سپاسی شیراز می‌رود.
این دیدار از این جهت حائز اهمیت است که فجرشهیدسپاسی شیراز در فاصله 3 هفته مانده تا پایان مسابقات 67 امتیازی است و رتبه دوم را پس از خیبر 70 امتیازی در اختیار دارد و از سوی دیگر تیم چادرملو با 66 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد.

فجر در هفته‌های گذشته نتایج درخشانی کسب کرده و امیدوار است این روند در یزد هم ادامه‌دار باشد.
با این اوصاف سعید اخباری و شاگردانش در این مسابقه خانگی مقابل طلایی پوشان شیرازی فقط برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شوند تا بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی مهدی رجب‌زاده و شاگردانش را شکست دهند و در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات رتبه دوم را از این تیم پس بگیرند.
تیم فوتبال چادرملو پس از غفلتی که در میانه‌های نیم فصل دوم داشت و رتبه اول و سپس رتبه دوم را هم از دست داد در این بازی خانگی می‌تواند همه چیز را عوض کند.
در روزهایی که اوج حساسیت را در لیگ برتر شاهد بوده‌ایم و روز شنبه سرانجام پس از ماه‌ها تکلیف قهرمان لیگ برتر و سقوط کننده‌ها مشخص می‌شود، حالا همه نگاه‌ها به لیگ دسته اول خواهد بود که دو تیم صعود کننده به لیگ برتر تا چند روز دیگر مشخص می‌شوند و باید دید از رقابت فشرده خیبر، فجر و چادرملو درنهایت کدامشان از صعود بازخواهد ماند. در این بین اما نتیجه بازی چادرملو و فجر تعیین کننده خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره