نماد آخرین خبر

مهاجم ایرانی همراه وینگر بایرن مونیخ در لیست استرالیا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهاجم ایرانی همراه وینگر بایرن مونیخ در لیست استرالیا

ورزش 3/در لیست تیم ملی استرالیا نام دو بازیکن در شرایطی دیده می‌شود که تا پیش از این، آرنولد نسبت به حضور آنها نظر مشخصی نداشت.
گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی استرالیا در لیست جدید ساکروس‌، از نستور ایرانکوندا مهاجم 18 ساله و آینده‌دار فوتبال این کشور که قرار است سال آینده را در بایرن مونیخ بگذراند، تا در دو بازی مقابل بنگلادش و فلسطین در مقدماتی جام جهانی 2026 به میدان برود. این در حالی است که مدتی قبل بایرن مونیخ نسبت به عدم دعوت او ابراز ناراحتی کرده بوده و این بازیکن که فصل را در تیم آدلاید یونایتد گذارنده بود، پس از اینکه در تیم امید استرالیا بازی می‌کرد، حالا برای نخستین بار در لیست تیم قرار می‌گیرد.
این لیست یک سورپرایز دیگر نیز دارد و آن دعوت دنیل ارزانی مهاجم 25 ساله تیم ملبورن ویکتوری است که این مهاجم استرالیایی-ایرانی، ابتدا در سال 2018 با پیوستن به منچسترسیتی، به تیم ملی استرالیا هم در سن 18 سالگی دعوت شد اما حضور او در این مدت دوام نداشت تا در نهایت پس از نزدیک به 3 سال، دوباره به تیم ملی بزرگسالان اضافه شود.
استرالیا تاکنون در مرحله مقدماتی شکست نخورده و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده و در واقع آرنولد امید دارد با دعوت از این دو نفر، این شانس را برای آنها قائل شده تا شاید در ادامه دوران حرفه‌ایشان، به تیم ملی کشورشان نیز کمک کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره