logo

ستوده‌نژاد: بعد از ۲ جلسه تکلیف تراکتور مشخص می‌شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ستوده‌نژاد: بعد از ۲ جلسه تکلیف تراکتور مشخص می‌شود

تسنیم/مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: تا الان یک جلسه برای بررسی مشکلات باشگاه تراکتور برگزار شده و قرار است بعد از دو جلسه آینده تکلیف نهایی مشخص شود.
حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی  درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: یک جلسه روز چهارشنبه برگزار شد و دو جلسه دیگر قرار است طی روزهای آینده برگزار شود. اجازه دهید بعد از این دو نشست تکلیف نهایی مشخص خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه روز چهارشنبه محمدرضا زنوزی نیز حضور داشته است، گفت: بله! آقای زنوزی و تعدادی دیگر از مسئولانی استانی حضور داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود زنوزی برای ادامه همکاری خواسته‌هایی دارد، تصریح کرد: در جلسه اول به طور کلی صحبت شد و درباره ریز مسائل حرفی زده نشد. باید جلسات بعد هم برگزار شود تا بعد از آن اظهارنظر کنیم. در کل همه چیز منوط به دو جلسه بعدی است.
ستوده‌نژاد در مورد اینکه با توجه به بلاتکلیفی باشگاه تراکتور فرصت نقل‌و‌انتقالات برای این باشگاه از دست می‌رود و جلسات بعدی برای تعیین تکلیف مالکیت باشگاه چه زمانی برگزار می‌شود، توضیح داد: نگران این موضوع نباشید و مشکل حل می‌شود. زمان جلسات بعدی مشخص نیست و استانداری این جلسات را هماهنگ می‌کند و زمان آن را به ما اطلاع خواهد داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره