نماد آخرین خبر

تغییرات در کادرفنی تیم ملی بوکس؛ لافیتا جایگزین رینالدو

منبع
فارس
بروزرسانی
تغییرات در کادرفنی تیم ملی بوکس؛ لافیتا جایگزین رینالدو

فارس/پس از توافقات نهایی مسوولان فدراسیون بوکس کشورمان با یک مربی کوبایی در راستای تقویت کادرفنی تیم ملی بزرگسالان، "لافیتا هرناندز" قهرمان المپیک آتن به زودی به تهران سفر خواهد کرد و جایگزین "رینالدو فونتس" خواهد شد.
سال گذشته(1402) مسولان فدراسیون بوکس کشورمان پس از چندین ماه مذاکره با فدراسیون بوکس کوبا، سرانجام با "خوان باتیستا فونتانیس کیسادا" به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان به توافق رسیدند و او در نهایت اسفندماه سال گذشته وارد ایران شد و فعالیت های خود را به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس آغاز کرد.
اما پیش از حضور "خوان باتیستا فونتانیس کیسادا" در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی، مسوولان فدراسیون بوکس ایران با "رینالدو فونتس" کوبایی به عنوان مربی و دستیار "فونتانیس" به توافق رسیده بودند، البته مسئولان فدراسیون در همان مقطع مدعی شدند که اگر عملکرد این مربی قابل قبول نباشد در ادامه مسیر با او قطع همکاری خواهند کرد و با یک مربی دیگر به عنوان دستیار "فونتانیس" به توافق خواهند رسید.
امروز سه شنبه 29 خردادماه روح الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس کشورمان،در چارچوب برگزاری مسابقات بوکس؛ گرامیداشت شهید جمهور، از قطع همکاری فدراسیون بوکس با "رینالدو فونتس" کوبایی خبر داد.
ظاهرا طبق آخرین خبرها قرار است به زودی "لافیتا هرناندز" از قهرمانان سابق بوکس کشور کوبا که مدال نقره المپیک آتن را در کارنامه ورزشی دارد، به عنوان دستیار به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اضافه شود. "لافیتا" چند ماه گذشته با مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان به توافق رسیده بود و حالا پس از انجام کارهای شخصی در کشور کوبا، به زودی وارد تهران خواهد شد و به عنوان دستیار در کنار سرمربی کوبایی فعالیت خواهد کرد.
لازم به ذکر است،  "خوان باتیستا فونتانیس کیسادا"که در حال حاضر سرمربی تیم ملی بوکس ایران است، 18 سال به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس تایلند فعالیت کرده

و بیش از 10 مدال طلا در المپیک های مختلف و مدال های مختلفی در مسابقات جهانی، آسیایی و رویدادهای بین المللی برای تیم ملی کشور تایلند کسب کرده است.در واقع درخشش و افتخارات این مربی او را به دانشمند بوکس در دنیا معرفی کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره