نماد آخرین خبر

پرفروش‌ترین پیراهن دوم تاریخ تیم ملی آلمان؛ کیت صورتی

منبع
طرفداري
بروزرسانی
پرفروش‌ترین پیراهن دوم تاریخ تیم ملی آلمان؛ کیت صورتی

طرفداری/با وجود انتقادات زیاد، پیراهن صورتی‌رنگ تیم ملی آلمان در این کشور، خصوصاً برای جوانان جذابیت زیادی دارد.
رکورد پرفروش‌ترین پیراهن خارج از خانه در تاریخ آلمان شکسته شد.
آلمان با پیراهن صورتی جدید خود، رکورد پرفروش‌ترین لباس خارج از خانه در تاریخ تیم ملی را شکست. این لباس که در ماه مارس عرضه شده بود، طبق گفته فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) به نشریه اتلتیک، رکورد بیشترین فروش پیراهن خارج از خانه را از زمان عرضه تا شروع مسابقات قهرمانی اروپا شکسته است.
اما این موفقیت با حاشیه‌هایی نیز همراه بود. در حالی که پیراهن‌های سنتی آلمان (سفید و مشکی) معمولاً با رنگ‌های قرمز، مشکی یا سبز برای لباس‌های دوم همراه می‌شدند، این بار رنگ صورتی پررنگ برای لباس دوم انتخاب شده بود که انتقاداتی را به دنبال داشت.
منتقدان این لباس، دلایل مختلفی برای نارضایتی خود داشتند:
عدم وجود عناصر پرچم ملی آلمان در طرح لباس: برخی معتقد بودند که این لباس هیچ نمادی از هویت ملی آلمان را به نمایش نمی‌گذارد.
رنگ نامناسب: عده‌ای دیگر رنگ صورتی را برای تیم ملی با سابقه و افتخارات آلمان، مناسب نمی‌دانستند و آن را "غیرآلمانی" قلمداد می‌کردند.
تمسخر در فضای مجازی: این لباس در فضای مجازی به شدت مورد تمسخر قرار گرفت و عناوینی مانند "لباس باربی" یا "پیراهنی در شان تیم ملی آلمان نیست" به آن داده شد.
با وجود این انتقادات، شرکت آدیداس که تولید کننده این لباس است، برای واکنش‌های منفی آماده بود. در واقع، بسیاری از این انتقادات در ویدیوی تبلیغاتی رونمایی از پیراهن گنجانده شده بود که به طرز قابل توجهی در فضای مجازی محبوب شد. جالب اینجاست که این لباس به ویژه در بین هواداران جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همچنین، برخی از بازیکنان باتجربه تیم ملی مانند توماس مولر و فلوریان ویرتس نیز در ویدیوی تبلیغاتی این لباس حضور داشتند و از آن حمایت کردند.
در نهایت، می‌توان گفت که پیراهن صورتی آلمان، فارغ از حاشیه‌ها، به لحاظ تجاری یک موفقیت بزرگ بوده و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است. این موضوع نشان می‌دهد که نسل جدید هواداران فوتبال آلمان، نگاهی متفاوت به سنت‌ها دارند و از پذیرش ایده‌های نوآورانه استقبال می‌کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره