logo

شب رویایی ستاره جدید پرتغال؛ خیلی خوشحالم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شب رویایی ستاره جدید پرتغال؛ خیلی خوشحالم

ورزش 3/فرانسیسکو کونسیسائو امشب قهرمانی پرتغال هاست. مهاجم 21 ساله در بازی مقابل چک گل برتری پرتغال را به ثمر رساند و لحظات رویایی را سپری می‌کند.
تیم ملی پرتغال امشب در گروه F یورو 2024 به مصاف چک رفت و با گل دیرهنگام پسر سرجیو کونسیسائو، سرمربی سابق پورتو، به برتری قابل توجهی دست پیدا کرد.
فرانسیسکو پس از بازی در مصاحبه با اسپورت تی‌وی خوشحالی خود را از زدن گل پیروزی پرتغال مقابل چک (2-1) پنهان نکرد:"دیدم که بازی سختی داریم، می‌خواستم به تیم کمک کنم تا به گل برسد، برای شروع خوب در یورو به پیروزی نیاز داشتیم و این کاری بود که کردم، کمک به تیم، هدفم همین بود و خوشبختانه موفق شدم."
استرس داشتی؟
از درون خیلی استرس دارم و رنج می‌کشم، اما سعی می‌کنم آن را نشان ندهم و می‌دانم که در آن لحظات حساس باید هوشیار و بسیار آرام باشم. این کاری است که سعی کردم انجام دهم، خوب تمرکز کنم و می دانستم که لحظه‌ای می‌رسد تا بتوانم گل بزنم.

تصمیم گیری سریع برای گلزنی؟
بله، البته گل من کمک به تیم است، همانطور که گفتم، تا جایی که توانستم، خوشبختانه این کار را انجام دادم. همیشه آماده کمک به تیم هستم و این کاری است که ادامه خواهم داد.
احساسات پس از برد؟
این یک خوشحالی فوق العاده است، اینکه نماینده پرتغالی هستم و برای همه بازی می‌کنم، می‌خواستم به هر نحوی که می‌توانستم به تیم کمک کنم و خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردم. پدرم، مادرم، برادرانم، نامزدم، خیلی‌ها اینجا هستند، این پیروزی برای آن‌هاست.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره