logo

سرنوشت نویدکیا در گروی چراغ سبز شرکت مس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرنوشت نویدکیا در گروی چراغ سبز شرکت مس

ورزش 3/محرم نویدکیا بدون آنکه مذاکره جدیدی با مسئولان مس رفسنجان انجام بدهد، راهی اصفهان شده است.
محرم نویدکیا بعد از نایب قهرمانی با مس رفسنجان در رقابت‌های جام حذفی تهران را به مقصد اصفهان ترک کرده و فعلا مشغول استراحت است.
اصلی‌ترین مسئله درباره محرم نویدکیا موضوع قرارداد او با مس رفسنجان است؛ این سرمربی جوان با ابراز علاقه مسی‌ها برای تمدید قرارداد مواجه شده اما او ادامه فعالیت در رفسنجان را منوط به تحقق بودجه‌ای کرده که خودش آن را به مسئولان باشگاه مس پیشنهاد کرده است.
در این خصوص مدیران باشگاه مس رفسنجان در روزهای آینده قرار است مسئله بودجه تیم برای فصل بعد را با مدیران شرکت مس ایران در میان بگذارند و برای گرفتن موافقت و تصویب نهایی بودجه اقدام کنند.

در صورتی که شرکت مس با بودجه پیشنهادی محرم نویدکیا و مدیران مس رفسنجان به صورت کتبی و رسمی موافقت کند، این سرمربی با تمدید قرارداد خود کارش را برای فصل بعد استارت خواهد زد.
نویدکیا فعلا به اصفهان برگشته و مشغول استراحت کنار خانواده خودش است؛ او که از چند تیم دیگر لیگ برتر هم پیشنهادهایی برای همکاری در فصل جدید دریافت کرده فعلا منتظر جلسه‌ای است که احتمالا هفته آینده در شرکت مس ایران برگزار می‌شود و باید دید آیا در این جلسه بودجه‌ مدنظر محرم برای فصل بعد محقق می‌شود یا خیر. اگر این اتفاق بیفتد، احتمالا شاهد شروع مذاکرات محرم با مسی‌ها برای بستن تیم در نقل و انتقالات تابستانی خواهیم بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره