logo

نیمار: وینیسیوس ستاره برزیل نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیمار: وینیسیوس ستاره برزیل نیست!

ورزش 3/نیمار ستاره تیم الهلال، در مورد وضعیت تیم ملی برزیل صحبت کرد و گفت که رودریگو ستاره این تیم خواهد بود.
برزیل قرار است به زودی در گروه D کوپا آمریکا به مصاف کاستاریکا برود. نیمار پیش از شروع این تورنمنت، در یک رویداد رسانه‌ای شرکت کرد و نظرات خود را در مورد تیم ملی برزیل و شانس آنها برای قهرمانی بیان کرد. پاره شدن رباط صلیبی و مینیسک پای چپ نیمار باعث شد او نتواند در کوپا آمریکای امسال که در ایالات متحده برگزار می‌شود، شرکت کند. این بازیکن برزیلی در لیست نهایی سرمربی دوریوال جونیور غایب بزرگ بود و رودریگو وظیفه به دوش کشیدن پیراهن شماره 10 او را برعهده گرفت.
در حال حاضر نیمار در لس آنجلس به سر می‌برد، جایی که برزیل برای اولین بار به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. او پیش از بازی در یک رویداد تجاری در هالیوود پالادیوم حضور داشت. در این مراسم از او در مورد بااستعدادترین بازیکنان و بازیکنان کلیدی برزیل سوال شد.
نیمار در پاسخ گفت: «بازیکن کلیدی برزیل؟ به نظر من رودریگو است، چون همه می‌دانند که وینیسیوس چگونه بازی می‌کند، اما رودریگو، به نظر من، بازیکن بسیار متفاوتی است. او یک ستاره است و پیراهن شماره 10 قطعا برای او خوشبختی زیادی به همراه خواهد آورد.»

نیمار همچنین در مورد انتقال قریب الوقوع استِوائو به چلسی صحبت کرد و او را ستود. این بازیکن جوان برزیلی که در تیم پالمیراس بازی می‌کند، در پیروزی 3-1 مقابل ژوونتوده نیز گلزنی کرده است. نیمار در مورد این استعداد جدیدی که از آمریکای جنوبی به اروپا می‌رود، اظهار نظر کرد: «او استعدادی درخشان است که امروز در فوتبال برزیل ظهور کرده است. فکر می‌کنم او یک نابغه خواهد شد.»
برزیل روز دوشنبه 24 ژوئن 2024 در اولین دیدار خود از مرحله گروهی کوپا آمریکا 2024 در گروه D به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه سوفی استادیوم در اینگلوود، کالیفرنیا برگزار می‌شود. برزیل پس از رویارویی با کاستاریکا، در تاریخ 28 ژوئن در ورزشگاه الیجنت استادیوم در لاس‌وگاس به مصاف پاراگوئه خواهد رفت و سپس در تاریخ 2 جولای در ورزشگاه لِویِزِ استادیوم در سانتا کلارا با کلمبیا دیدار خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره