logo

اسپالتی راضی و خوشحال از تساوی ارزشمند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اسپالتی راضی و خوشحال از تساوی ارزشمند

ایسنا/سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بسیار خوشحال است که برابر کرواسی گل تساوی را به ثمر رساندند.
دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا و کرواسی در هفته سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در  این بازی مودریچ در دقیقه ۵۵ گل نخست را برای کروات‌ها به ثمر رساند اما زاکانی در دقیقه ۹۸ گل تساوی را برابر آتزوری زد تا ایتالیا راهی دور بعد شود و کروات‌ها برای صعود امیدوار به معجزه باشند.
به نوشته مدیاست، اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار احساسی شد و کسی باور نمی کرد که ما در آن دقایق به گل برسیم. این بازیکنان بودند که اطمینان داشتند به گل می‌رسند و در نهایت هم اینگونه شد. با وجود آنکه تنها با سه مدافع بازی کردیم اما زیاد در این دیدار ریسک نکردیم.
او ادامه داد: تنها می توانم به بازیکنان به خاطر واکنشی که داشتند تبریک بگویم. در نیمه نخست نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم و فرصت های زیادی را خلق نکردیم. بازیکنان ایتالیا ناخودآگاه برای پیروزی به آب و آتش نزدند چرا که برای صعود به تساوی نیاز داشتند. من انتظار بیشتری از تیمم داشتم و باید روی این موضوع کار شود. ما تنها در بعضی از دقایق خوب بازی کردیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان صحبت های خود گفت: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود چرا که کرواسی یک تیم بسیار خوب و منظم است. آنها آنقدر تجربه دارند که برای هر تیمی مشکل ساز شوند. در نیمه نخست بسیار بد و ناامید کننده بودیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. ما کیفیت لازم را داریم اما در بعضی از دقایق اشتباهات بدی داریم. به نظرم توانایی ایتالیا بیشاز آنچه است که برابر کرواسی دیدیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره