logo

طالبی: سپاهان بدون حفظ شاکله اصلی تیم آسیب می بیند

منبع
فارس
بروزرسانی
طالبی: سپاهان بدون حفظ شاکله اصلی تیم آسیب می بیند

فارس/پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر شاکله تیم حفظ نشود سپاهان آسیب خواهد دید بنابراین مدیریت باشگاه باید تکلیف کادرفنی را مشخص کند تا در ادامه بازیکنان تیم هم حفظ شوند.
 فرشید طالبی در مورد قهرمانی تیم سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: مجموعه باشگاه سپاهان و از همه مهم تر کادرفنی تیم فوتبال یک جام قهرمانی به هواداران و نام باشگاه بدهکار بودند. خدا را شکر که تیم در جام حذفی قهرمان شد تا التیامی بر دل هواداران باشد. وی افزود: سپاهان مشکل کمبود وقت دارد و دو بازی در پلی آف لیگ نخبگان دارد در حال حاضر مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شده و جناب آذربایجانی باید سیاست های باشگاه را مشخص کنند و باشگاه در مسیر این سیاست ها حرکت کند.

بازیکن اسبق سپاهان با اشاره به افتخارات این باشگاه در گذشته عنوان کرد: برای تیمی مثل سپاهان صرف حضور در آسیا مساله تازه ای نیست. در گذشته نه چندان دور سپاهان هر ساله در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. بنابراین حضور در اسیا را نمی توان مساله تازه ای برای باشگاه عنوان کرد.

اگر چند سالی سپاهان به آسیا نرفته به خاطر یک سری آدم ها بوده که باشگاه را از اهداف خود دور کرده بود وگرنه سپاهان حضوری موفقیت آمیز در آسیا داشته است. وی با اشاره به اخباری مبنی بر پیشنهاد برخی تیم ها به بازیکنان سپاهان عنوان کرد: سپاهان بازیکنان توانایی دارد که مورد توجه تیم های دیگر هستند و باشگاه باید هرچه سریع تر در زمینه سیاست گذاری های خود و تعیین بودجه تصمیم گیری کند.

طالبی در مورد اینکه چه توصیه ای به عنوان پیشکسوت باشگاه به مدیرعامل سپاهان برای بهتر شدن شرایط دارد گفت: مدیرعامل محترم باشگاه باید هرچه سریع تر ردیف بودجه باشگاه را مشخص کند و بعد از آن سریع تر تکلیف کادرفنی معلوم شود زیرا هر روز از بازیکنان سپاهان خبرهای جدیدی منتشر می شود و اگر شاکله تیم حفظ نشود سپاهان آسیب خواهد دید بنابراین مدیریت باشگاه باید تکلیف کادرفنی را مشخص کند تا در ادامه بازیکنان تیم هم حفظ شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره