نماد آخرین خبر

لحظه به لحظه یا یورو؛ جنگ صعود و صدر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه یا یورو؛ جنگ صعود و صدر!

ورزش 3/آخرین دور از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ در حال برگزاری است و امروز قرار است تماشاگر دیدارهای حساس و جذابی باشیم.
سومین و آخرین دور از دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در حال برگزاری است و امروز قرار است شاهد چهار دیدار از دو گروه C و D باشیم که همگی از جذابیت بسیاری برخوردار هستند و می‌توانند روند جدول حذفی را تغییر دهند.
در دو دیدار اولی که از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد تیم ملی فرانسه به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود و تیم ملی هلند هم حریف اتریش خواهد بود. در دو دیدار بعدی هم از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران تیم ملی انگلیس روبروی اسلوونی به میدان خواهد رفت و  تیم ملی دانمارک هم مقابل تیم ملی صربستان قرار خواهد گرفت. 
پوشش زنده خبری

اعضای تیم ملی فوتبال آلمان در یورو 2024 از هجوم پشه‌ها در محل استقرار خود در کمپ آدیداس به شدت رنج می‌برند. 
بر اساس گزارش‌ها و حتی اعلام سرمربی تیم ملی آلمان پایگاه تمرینی این تیم مملو از حشرات است. هجوم پشه‌ها به کمپ تیم ملی فوتبال آلمان ناشی از سیل‌های اخیر این کشور است.

اسپانیا برای اولین بار در تاریخ خود در هیچکدام از دیدارهای مرحله گروهی یک تورنمنت معتبر ملی گل نخورد.
اسپانیا برای دومین بار از یورو 2008 هر 3 بازی ابتدایی خود در این رقابت‌ها را با پیروزی به پایان رساند.
به افتخار آقای دلافوئنته: 

ایتالیا برای اولین بار از جام جهانی 1998 در یک بازی در یورو و جام جهانی بدون حضور حتی یک بازیکن از یوونتوس در زمین حاضر شد.
گل ماتیا زاکانی در دقیقه 7+90 دیرهنگام‌ترین گل ایتالیا در رقابت‌های یورو بود.
دوناروما با 25 سال و 120 روز سن به جوان‌ترین دروازه‌بان تاریخ یورو تبدیل شد که به 10 بازی رسیده است.


_جلد امروز آاس به افتخار سومین برد متوالی اسپانیا: ماموریت کامل شد

_ایتالیا غرق از شادی بعد از صعود معجزه‌وار به یک‌هشتم نهایی
گاتزتا: معجزه ایتالیا

کوریره دلو اسپورت: سرخوشی

_روزنامه اکیپ فرانسه تایید کرد که کیلیان امباپه امروز در ترکیب اصلی تیم ملی این کشور برابر لهستان به میدان خواهد رفت.

_روبرت لواندوفسکی جواب جالبی به سوال درباره بازنشستگی‌اش از تیم ملی به خبرنگاران داد: «شاید یک روز صبح از خواب بیدار شدم و فکر کردم که بالاخره زمان خداحافظی از تیم ملی کشورم رسیده است.»

_مسئولان برگزاری یورو تصمیم گرفته‌اند که به دلیل حضور پر تعداد هواداران تیم ملی انگلیس، یک محوطه دیگر را هم برای تماشای بازی این تیم برابر اسلوونی خارج از ورزشگاه به آنها اختصاص دهند و همین باعث شده است که شهر کلن امروز با ترافیکی جدی و وحشتناک روبرو باشد.

_فیلیپ لام انتقادهای مطرح شده از ایرادات جدی زیر ساخت‌های آلمان در زمینه میزبانی از یورو ۲۰۲۴ را پذیرفت و تاکید کرد که مقامات این کشور در چند دهه اخیر در این زمینه کوتاهی کرده‌اند باید هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل تلاش کنند.

_روزنامه مارکا پس از پیروزی تیم ملی اسپانیا برابر آلبانی تیتر و عکس روی جلدش را به تمجید از فران تورس اختصاص داد و نوشت: «بهتر از همیشه!»

_لوکا مودریچ با گلی که در بازی برابر تیم ملی ایتالیا به ثمر رساند توانست عنوان مسن‌ترین گلزن یورو ۲۰۲۴ را با ۳۸ سال و ۲۸۹ روز از آن خود کند و این اتفاق واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت که بسیاری از آنها او را بازیکنی جاودانه خواندند که هنوز توانایی درخشش در زمین بازی را دارد.

_اسپالتی پس از تساوی برابر تیم ملی کرواسی چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید و در طول گفت‌وگو با اسکای اسپورت و همچنین نشست خبری بعد از این دیدار بارها پاسخ خبرنگاران را با خشم و عصبانیت داد، اتفاقی که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره