مهمد بچيروويچ پنجشنبه شب پس از شکست تيمش مقابل فولاد ماهان سپاهان در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: بازي با تيم ماهان سپاهان بسيار سخت و نفس گير و در نهايت تيمي که داراي شانس بيشتري بود، پيروز ميدان شد.
وي با بيان اينکه برخي بازيکنان اين تيم دير به مهرام ملحق شدند، اظهارکرد: بازيکنان مهرام در ابتدا بازي خوبي ارايه ندادند اما پس از وقت اول بر بازي اشراف پيدا کرده و بازي خوبي را به نمايش گذاشتند.
وي درباره داوري اين ديدار گفت: به عقيده من داوري ها منصفانه بود.
سرمربي اسلوانيايي تيم بسکتبال مهرام تهران، پيروزي تيم ماهان را در اين ديدار به سرمربي و بازيکنان اين تيم تبريک گفت.
به گزارش ايرنا مهمد بچيروويچ سرمربيگري تيم ملي بسکتبال کشورمان را نيز برعهده دارد.