نماد آخرین خبر

نه قاطع ستاره بایرن به فنرباغچه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نه قاطع ستاره بایرن به فنرباغچه

ورزش 3/کینگزلی کومان تمامی پیشنهادات دریافتی از سوی فنرباغچه را رد کرده است.
کومان فصل گذشته روزهای چندان خوبی را درباره مونیخ سپری نکرد و همین باعث شده است که به صورت جدی به جدایی از این باشگاه فکر کند و مدیران بایرن هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و امیدوار هستند که بتوانند او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسانند.
در روزهای اخیر شایعات بسیاری در رسانه‌های آلمانی درباره قرار گرفتن نام این بازیکن فرانسوی در فهرست فروش بایرن مونیخ به گوش رسیده است و از چند باشگاه مختلف اروپایی به عنوان مشتریان احتمالی او نام برده می‌شود که یکی از آنها که در این مسیر مصمم هم بود فنرباغچه به حساب می‌آمد.
اما حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که این ستاره بایرن مونیخ به هیچ وجه علاقه‌ای به حضور در فوتبال ترکیه و همکاری با ژوزه مورینیو که به تازگی هدایت فنرباغچه را بر عهده گرفته است ندارد و به همین دلیل تمامی پیشنهادهایی که از سوی این باشگاه دریافت کرده را با قاطعیت رد کرده است. 

گفته می‌شود که کومان برنامه دیگری برای آینده‌اش و فصل آینده در نظر گرفته و به همین دلیل این پیشنهادات را رد کرده است. این بازیکن تا سال ۲۰۲۷ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و همین باعث شده که کار جدایی او کمی دشوار شود اما مدیران بایرن به فروشش در همین تابستان بسیار امیدوار هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره