نماد آخرین خبر

اقدام بی‌سابقه برای استخدام سرمربی تیم ملی انگلیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اقدام بی‌سابقه برای استخدام سرمربی تیم ملی انگلیس

ورزش 3/تیم ملی انگلیس با قبول شکست در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی اسپانیا برای دومین بار متوالی در یک قدمی جام از فتح آن باز ماند و به عنوان نایب قهرمان یک دفاع کرد و همین باعث شد که گرت ساوت‌گیت از هدایت این تیم استعفا دهد.

مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس جستجو برای پیدا کردن مربی مناسبی به عنوان جانشین او را آغاز کرده‌اند و در این مسیر آگهی جالبی را روی سایت این اتحادیه منتشر کرده‌اند که حالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این آگهی تاکید شده است که این اتحادیه به دنبال کسی است که «توانایی قهرمانی در یک تورنمنت مهم را داشته باشد».

این در حالی است که اتحادیه فوتبال انگلیس تاکید کرده که چند نامزد را برای حضور در این شغل انتخاب کرده اما روند بررسی آنها همچنان ادامه دارد و به همین دلیل از داشتن گزینه‌های دیگر استقبال خواهند کرد و گزینه‌های جالب دیگری را هم به عنوان ویژگی سرمربی بعدی این تیم مطرح کرده است.

گزینه‌های نام برده شده در این آگهی به شرح زیر است: رهبری و پرورش بازیکنان به منظور قرار گرفتن در میان بهترین تیم‌های دنیا به صورت مداوم، الهام بخش بودن برای اعضای کادر فنی، داشتن رابطه نزدیک با باشگاه‌های بازیکنان حاضر در تیم ملی.

در این آگهی تاکید شده که تمامی کسانی که علاقمند به حضور در این پست هستند می‌توانند تا تاریخ دوم آگوست ایمیل‌هایشان را ارسال کنند و جالب اینجاست که این انتخاب تنها محدود به مردان نیست و زنان هم فرصت ارسال رزومه خواهند داشت.

اتحادیه فوتبال انگلیس تاکید دارد که ترجیح می‌دهد مربی‌ای را انتخاب کند که تجربه خوبی در فوتبال انگلیس دارد و رکورد درخشانی را در لیگ برتر یا رقابت‌های بین‌المللی مهم و بزرگ به ثبت رسانده است. آنها به دنبال رهبری استثنائی هستند که بسیار منعطف باشد و باید دارای مدرک حرفه‌ای مربیگری یوفا هم باشد.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این از گزینه‌هایی مانند مائوریسیو پوچتینو، گراهام پاتر، ادی هاو و آنگه پوستکوگلو به عنوان نامزدهای اصلی نام برده بودند. همچنین نام‌های بزرگی چون توماس توخل، یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و یواخیم لوو هم در کنار نام این تیم به گوش می‌رسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره