نماد آخرین خبر

پورموسوی: کدام مذاکره، این خبر دروغ است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پورموسوی: کدام مذاکره، این خبر دروغ است!

ورزش 3/ر می گوید نزدیک به چهار سال است که هیچ مسئولی از نفت مسجدسلیمان با او تماسی نداشته و انتخابش به عنوان سرمربی این تیم، شایعه است.
امروز خبری مبنی بر انتخاب سیدسیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان در رسانه ها منتشر شد. پورموسوی که توانست با ارائه نمایش های خوب در نیم فصل دوم و کسب نتایج لازم استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کند، در پایان فصل از این تیم جدا شد.
این سرمربی باتجربه که فصل پیش و پس از سالها موفق شد استقلال خوزستان را به لیگ برتر بازگرداند، به دلیل تغییرات مدیریتی در این تیم، از سمت خود کناره گیری کرد و امروز نیز خبر انتصاب او به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان در رسانه ها مطرح شد.
پورموسوی  ضمن رد این ادعا، اعلام کرد به دلیل برخی اتفاقات که طی دوره نخست حضور او در مسجدسلیمان رخ داده، نزدیک به چهار سال است که مسئولین این تیم با وی تماسی نگرفته اند و مطرح کردن نام او به عنوان سرمربی جدید این تیم لیگ یکی، برنامه ای از قبل طراحی شده برای قرار دادن او مقابل هواداران است.

در زیر متن مصاحبه را می خوانید:

* گویا شما به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شده اید. این موضوع صحت دارد؟
خبری که امروز اعلام شده است، شایعه است. من حتی یک استوری نیز در این زمینه منتشر کردم. اصلا هیچ تماسی با من برقرار نشده است.
* پس اخبار مربوط به انتخاب شما به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان را تکذیب می کنید؟
بله این موضوع شایعه است. اصلا هیچ تماس و مذاکره ای بین ما نبوده است. اکیپی در آنجا حضور دارند که قصد دارند من را مقابل هواداران قرار بدهند و مدعی باشند که من حاضر نشده ام برای هدایت نفت، به مسجدسلیمان بروم.
* در هفته های قبل نیز تماسی با شما انجام نشده؟
هفته های اخیر که چه عرض کنم، اصلا سه الی چهار سال است که از مسجدسلیمان هیچ تماسی با من گرفته نشده است. آن سالی که من با این تیم قرارداد امضا کردم و چون به برخی از افراد و مسئولین شهری باج ندادم و اجازه ندادم آنجا کار کنند، دیگر هیچ تماسی با من نداشته اند.
* اگر بعدا تماسی حاصل شود چه تصمیمی می گیرید؟
آن موضوع برای بعد از تماس و مذاکره است که تاکنون چنین یچزی نبوده. در حال حاضر شرایط اینطور است که آنها شایعه کرده اند سیروس پورموسوی سرمربی نفت مسجدسلیمان شده که این موضوع صحت ندارد.
* خود شما در حال حاضر مشغول استراحت هستید یا قصد دارید به مربیگری بپردازید؟
نه قطعا اگر پیشنهاد خوبی چه از لیگ برتر یا لیگ دسته اول باشد، آن را بررسی می کنم. حالا لیگ برتر تقریبا تکلیف تیم ها مشخص شده و فقط تیم های دسته اولی باقی مانده است.
* تمایل دارید درباره جدایی از استقلال خوزستان صحبت کنید؟
من درباره استقلال خوزستان حرف هایم را زده ام. این تیم اکنون وارد اردوی پیش فصل شده و آغاز تمرینات شده و اگر هر حرفی بزنم، می گویند که من می خواهم تیم را وارد حاشیه کنم.

* صحبت پایانی دارید؟
این رفتارها که بخواهند با احساسات هواداران بازی کنند، اینکه نام من را مطرح کنند و من را روبروی هوادار قرار دهند و بگویند پورموسوی به مسجدسلیمان نرفت، قشنگ نیست. این خبر که پخش شده، اصلا واقعیت ندارد. اینکه بخواهند با اسم من بازی کنند و بعد گزینه خودشان را بیاورند، رفتار خوبی نیست.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید