نماد آخرین خبر

سرعت عمل مرمت ورزشگاه نصیری غیرقابل باور است

منبع
فارس
بروزرسانی
سرعت عمل مرمت ورزشگاه نصیری غیرقابل باور است

فارس/رئیس هیات فوتبال یزد گفت: سرعت عمل بازسازی استادیوم نصیری برای میزبانی از لیگ برتر باورکردنی نیست.
امیر فرشاد تفکری درمورد جلسه ویژه بررسی شرایط ورزشگاه‌ شهید نصیری یزد برای میزبانی از لیگ برتر، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با حضور نبی، ممبینی و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد. در ۲ هفته گذشته اقدامات و سرعت عمل رفع نقاط ضعف این استادیوم برای خودم باورنکردنی بود. شخص استاندار معاونان خود را بسیج کرده و خود فاطمی نیز از ورزشگاه نظارت کرده است. ۱۱۰ میلیارد تومان هم که در تاریخ فوتبال یزد سابقه نداشته اختصاص داده‌اند. این بودجه هم برای اینکه پیمانکار بهانه‌ای برای توقف کار نداشته باشد، تخصیص داده شد.

وی افزود: چمن ورزشگاه نصیری برای ۲۰ سال قبل است اما دوستان نمی‌دانستند چمن ما زهکشی و آب پاش فواره‌ای دارد. البته برای کشت از نو چمن زمان آنچنانی نداریم. با جلسه امروز و اقدامات صورت گرفته خیلی امیدوار هستم و امیدوارم ورزشگاه به میزبانی چادر ملو برسد.رئیس هیات فوتبال یزد عنوان کرد: ورزشگاه شهید نصیری مانند یک غول ترسناک برای دوستان تایید کننده شده است. داود رفعتی را به خدا قسم دادم دیگر اسم آن را در مصاحبه تلویزیونی نیاور.

وقتی صبح از خواب بلند شده و می‌بینم هواداران یزدی فحاشی می‌کنند متوجه می‌شوم رفعتی درمورد استادیوم نصیری صحبت کرده و فقط اسم این ورزشگاه را می‌آورد‌. برای من که عمرم را در فوتبال گذرانده‌ام با توجه به اقدامات صورت گرفته امید زیادی دارم بازی‌های چادرملو در یزد برگزار شود‌.
تفکری اضافه کرد: می‌گویند باید سیستم گیت‌های الکترونیک به ثبت احوال متصل باشد که حتی استادیوم آزادی هم چنین شرایطی ندارد. چگونه به یزد چنین مسئله‌ای می‌گویید. فیفا و AFC استانداردهایی را در نظر دارند که حداقل‌هایش در نصیری رعایت خواهد شد. وی درمورد ورزشگاه جایگزین بازی‌های چادرملو، تصریح کرد: هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ایم اما اگر میزبانی در نصیری قطعی نشود، باید ورزشگاه دیگری معرفی کنیم.

رئیس هیات فوتبال یزد ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین اسکوربردهای ورزشگاه‌های کشور در ابعاد بسیار بزرگ، هفته آینده بهره‌برداری می‌شود. یکی از اصلاحات هم در چمن انجام می‌شود اما غیرممکن است که آن را تعویض کنیم. سیستم رختکن کامل بازسازی شد. نیمکت‌های کادرفنی، نور ورزشگاه و جایگاه خبرنگاران را هم تجهیز خواهیم کرد. خودم رسانه‌ای بودم و شرایط خبرنگاران را درک می‌کنم. نور ورزشگاه را ۱۲۰۰ لوکس هم می‌دانند.تفکری درمورد غیبت نمایندگان چادرملو در جلسه، عنوان کرد: امروز علی عطایی با هواداران شرکت چادرملو جلسه داشت که قرار است بودجه‌ باشگاه را برای لیگ برتر مصوب کنند. قرار شد اگر موردی هم بود به عطایی انتقال بدهم. او هم مشکلات خاص خودش را دارد زیرا هنوز بودجه باشگاه را نبسته‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره