نماد آخرین خبر

رئال دیگر در برنابئو سر و صدا نمی‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال دیگر در برنابئو سر و صدا نمی‌کند!

ورزش 3/باشگاه رئال به شهرداری مادرید متعهد شد زودتر از قبل نمایش‌هایی که به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود را به پایان برساند.
پس از جنجال به دلیل سر و صدای کنسرت‌ها، شورای شهر مادرید و باشگاه رئال به توافقی دست یافتند که بر اساس آن کنسرت‌های بعدی که در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، ساعت 11 شب به پایان می‌رسد.
این اقدام به منظور کاهش مزاحمت ایجاد شده برای همسایگان است که به دلیل سر و صدای ایجاد شده توسط نمایش‌ها و سپس شرکت کنندگان هنگام ترک ورزشگاه‌، با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
هدف از این توافق کاهش ناراحتی ساکنان این منطقه تا زمانی است که باشگاه رئال مادرید تمام اقدامات طرح کنترل انتشار صدا را اجرا کند.

به گفته منابع نزدیک به شهرداری مادرید، علاوه بر این، بر اساس آنچه در جلسه گذشته توافق شد، اجرای تمرینی کنسرت‌ها و باز شدن درب ورزشگاه زودتر از زمان‌های قبلی صورت می‌گیرد.


شهردار مادرید در پایان ماه ژوئن اعلام کرده بود که کنسرت‌ها در شهر مادرید باید به تعداد 20 کنسرت در سال کنترل شود. همچنین رئال مادرید نیروهای امنیتی در فضای عمومی اطراف ورزشگاه را افزایش می‌دهد.
همچنین رئال مادرید متعهد شده که محیط اطراف ورزشگاه پس از برگزاری کنسرت‌ها باید به خوبی نظافت شود و بر این روند نظارت کامل داشته باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید