نماد آخرین خبر

اساسنامه نخبگان به سود آزمون و ضرر سپاهان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اساسنامه نخبگان به سود آزمون و ضرر سپاهان!

ورزش 3/توافق سردار آزمون و شباب الاهلی در حالی نهایی شده که این بازیکن احتمالا در روزهای آینده قرارداد خود را با باشگاه مشهور اماراتی امضا خواهد کرد تا به جمع بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ امارات ملحق شود.
نکته جالب در مورد انتقال سردار به شباب الاهلی این است که او به همراه سعید عزت‌اللهی، اولین بازی فصل را در اصفهان و مقابل سپاهان برگزار خواهند کرد. شباب الاهلی در چارچوب بازی اول پلی آف لیگ نخبگان باید در استادیوم نقش جهان از سد سپاهان بگذرد و به مصاف حریف خود برود.
در این خصوص با توجه به فاصله کم تا این دیدار، شایعاتی پیرامون ارسال لیست تیم‌ها به ای اف سی و محدودیت برای حضور سردار آزمون در این دیدار منتشر شده بود که منع قانونی را برای این بازیکن ایجاد می‌کرد.

ای اف سی برای لیگ نخبگان سه پنجره ثبت بازیکن قرار داده که یکی برای پلی آف، دیگری شش بازی ابتدایی مرحله گروهی و دیگری برای ادامه تورنمنت است. پنجره مربوط به بازی پلی آف تا 15 روز پیش از اولین بازی فعال خواهد بود. به عبارتی با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان - شباب الاهلی در روز شانزدهم مرداد ماه، پنجره ثبت بازیکن روز اول مرداد بسته شده است.
به این ترتیب عملا امکان ثبت قرارداد بازیکن جدید وجود ندارد اما ای اف سی دو تبصره دیگر را هم به موارد قانونی خود اضافه کرده است. در بند 28.4 مقررات لیگ نخبگان آمده حداکثر پنج روز قبل از اولین بازی در پلی آف، می‌توانند به هر دلیلی پنج بازیکن جدید به لیست خود اضافه کنند.

با همین تبصره سردار آزمون امکان حضور در لیست آسیایی شباب الاهلی را خواهد داشت تا مشکلی برای حضور در بازی با سپاهان نداشته باشد و به همراه سعید عزت اللهی مسافر اصفهان شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره