نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ترجمه بیانیه پرسپولیس علیه بیرانوند به زبان ساده!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترجمه بیانیه پرسپولیس علیه بیرانوند به زبان ساده!

ورزش 3/باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه حقوقی، در مورد پرونده شکایت از تراکتور و بیرانوند نکاتی را متذکر شده است.
هفته گذشته جلسه رسیدگی به پرونده علیرضا بیرانوند و شکایت باشگاه پرسپولیس از او و تراکتور در حالی برگزار شد که در پایان این جلسه، معاون حقوقی سرخپوشان گفتگویی را با خبرنگاران انجام داد که به محل مناقشه و درگیری رسانه‌ای بین دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور تبدیل شد.
هومن هدایتی دو نکته را در مصاحبه خود به زبان آورد: یک) تراکتور هیچ دفاعیه‌ای در این پرونده نداشت، دو) در صورت صدور حکم به سود پرسپولیس، نتایج تیم تراکتور 3-0 خواهد شد.
در ادامه سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور پاسخ این دو ادعا را داد. او گفت باتوجه به اینکه شکایت پرسپولیس ابتدا از بیرانوند بود و در جلسه جدید شکایت تازه نسبت به بیرانوند و باشگاه تراکتور انجام داد، کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که باشگاه و بازیکن یک هفته برای پاسخ فرصت دارند.
علی بیرانوند در کمپ تمرینی تیمش در ترکیه در حال آماده‌سازی برای یک فصل پرهیجان:

با این حال نبرد رسانه‌ای پرسپولیس و تراکتور ادامه یافت. به نظر می‌رسید پرسپولیس سعی دارد اینطور القا کند که حکم به سود آنها صادر خواهد شد و تراکتور هم آنطور که در گزارش امروز خبرگزاری فارس آمده بود، قصد دارد شکایت پرسپولیس را نادرست، غیرموجه و دارای ایراد شکلی نشان بدهد.
اما بعد از گزارش خبرگزاری فارس که مدعی شده بود شکایت پرسپولیس از تراکتور احتمالا دارای ایراد شکلی است، پرسپولیس در بیانیه‌ای که نیاز به رمزگشایی دارد، پاسخ خود را داده است. اصل بیانیه شاید چندان گویا نباشد و به علت استفاده از عبارات حقوقی، نیاز به ترجمه دارد:

1. بیانیه با اشاره به این موضوع آغاز شده که این مطالب (گزارش ظهر امروز) قصد ایجاد ابهام و تغییر مسیر پرونده را دارند.
2. پرسپولیس نوشته که شکایت خود را برای «فسخ غیرموجه» انجام داده و هیچ شکایتی در مورد «بازیکن غیرمجاز» نداشته است (در گزارش خبرگزاری فارس آمده بود که شکایت برای بازیکن غیرمجاز است)
3. پرسپولیس درباره عدم شکایت از تراکتور هم نوشته که هیچ الزامی برای شکایت هم از بازیکن و هم از باشگاه وجود ندارد (باشگاه در ابتدا فقط از بیرانوند شکایت کرده بود چون رونمایی از بیرانوند توسط تراکتور انجام نشده بود).
4. تاکید دوباره روی اینکه شکایتی برای بازیکن غیرمجاز انجام نشده است (چون اساسا هنوز بازی رسمی برگزار نشده).
5. شکایت بازیکن غیرمجاز در کمیته انضباطی انجام خواهد شد و ربطی به این پرونده ندارد (در پاسخ به خبرگزاری فارس که مدعی شده بود شکایت پرسپولیس ایراد شکلی دارد).
6. باشگاه پرسپولیس در دو بخش از بیانیه تاکید کرده که تلاش‌ها برای تاثیرگذاری در این پرونده با هیجانات و فضاسازی رسانه‌ای به نتیجه نخواهد رسید و کمیته تعیین وضعیت در استقلال و بی طرفی کامل، حکم این پرونده را صادر خواهد کرد.
7. پرسپولیس این پرونده را یک مورد معمولی و تکراری در کمیته تعیین وضعیت دانسته و با یک جمله جالب بیانیه را به پایان رسانده: «هیجان جامعه برای شنیدن این تصمیم ، تاثیری در دقت و بررسی ابعاد مختلف آن ندارد.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره