نماد آخرین خبر
  1. مهم
ورزشی

جانشین بیرانوند از راه رسید؛ آلکسی گندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جانشین بیرانوند از راه رسید؛ آلکسی گندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس

ورزش 3/بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان و اتفاقات مختلف در هفته‌های گذشته پیرامون جدایی علیرضا بیرانوند، یک دروازه‌بان الجزایری جایگزین گلر ملی‌پوش ایرانی در پرسپولیس شد.
پرسپولیس بلافاصله بعد از فسخ یک‌طرفه بیرانوند جذب گلر جدید را در دستور کار داشت و در یک ماه اخیر اسامی متعدد ایرانی و خارجی به میان آمد که از آلکسی گندوز به عنوان جدی‌ترین گزینه یاد می‌شد و سرانجام بعد از توافق با باشگاه الجزایری شباب بلویزداد، رضایت‌نامه این گلر صادر شد.
او چهارمین خرید رسمی و بزرگسال تیم پرسپولیس محسوب می‌شود و سرخ‌ها پیش‌تر علی علیپور، فرشاد احمدزاده و ایوب العملود را جذب کرده بودند و حالا با پرسپولیسی شدن گندوز، دومین خرید خارجی این تیم نیز انجام شد.

آلکسیس گندوز ۲۸ ساله ۱۹۱ سانتی‌متری اولین دروازه‌بان آفریقایی پرسپولیس و نخستین خرید الجزایری تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید. او در فاصله دو هفته تا شروع لیگ ایران گلر اول پرسپولیس شده و از روز جمعه در اردوی ترویه به جمع شاگردان گاریدو ملحق می‌شود.
گفته می‌شود که قرارداد او با پرسپولیس دو ساله خواهد بود و بنابراین این دروازه‌بان تا پایان لیگ بیست و پنجم در پرسپولیس حضور خواهد داشت. گندوز اولین گلر خارجی پرسپولیس بعد از نیلسون کوریا است که به‌عنوان گلر اصلی به این تیم ملحق می‌شود. در این مدت لوبانف و رادوشویچ هم در پرسپولیس اغلب به عنکان گلر ذخیره حضور داشتند.

پرسپولیس ساعت ۱:۱۶ بامداد جمعه ۱۲ مرداد سرانجام خبر رسمی جذب این گلر را با انتشار یک طرح گرافیکی منتشر کرد‌‌. پرسپولیس نوشت: "آلکسی گندوز اینجاست؛ عضو جدید ارتش سرخ."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره