نماد آخرین خبر

خوشحالی جالب آنری؛ به یاد جوانی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خوشحالی جالب آنری؛  به یاد جوانی!

ورزش 3/جالب تیری آنری، سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌های فرانسه، پس از راهیابی به فینال المپیک، مورد توجه هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.خوشحالی جالب آنری: به یاد جوانی! 

تیم ملی فوتبال فرانسه به فینال المپیک پاریس ۲۰۲۴ راه یافت و در این مرحله با اسپانیا روبرو خواهد شد. در نیمه‌نهایی، فرانسه با هدایت تیری آنری موفق شد مصر را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و به فینال برسد.

تیری آنری، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از پیروزی در نیمه‌نهایی، با همان شور و هیجانی که در دوران بازیگری‌اش داشت، جشن گرفت. این لحظه یادآور دوران طلایی او به عنوان بازیکن بود که با گل‌ها و جشن‌های معروفش شناخته می‌شد.

آنری که در دوران بازیگری‌اش یکی از بهترین مهاجمان جهان بود، اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه، توانسته است تیم را به فینال المپیک برساند. او پس از پیروزی در نیمه‌نهایی، با دستان بالا و شور و هیجان فراوان، جشن گرفت و این لحظه توسط دوربین‌ها ثبت شد.

این پیروزی برای فرانسه بسیار مهم است، زیرا آن‌ها به دنبال کسب اولین مدال المپیک خود از سال ۱۹۸۴ هستند. آنری در مصاحبه‌ای پس از بازی گفت:«از هواداران تشکر می‌کنم، زیرا در لحظات سخت بازی، حمایت آن‌ها به ما کمک کرد تا پیروز شویم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره