نماد آخرین خبر

عصبانیت انگلیسی‌ها؛ در بوکس هم حق‌مان خورده شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عصبانیت انگلیسی‌ها؛ در بوکس هم حق‌مان خورده شد

ورزش 3/انگلیسی‌ها معتقدند که حق لوئیس ریچاردسون در مسابقه نیمه‌نهایی روز سه‌شنبه مقابل مارکو ورده‌ خورده شده است.عصبانیت انگلیسی‌ها: در بوکس هم حق‌مان خورده شد

قبل از اینکه ایمان خلیف برای رزرو جایگاه خود در مسابقه فینال طلا وارد رینگ شود، ریچاردسون، ستاره تیم بریتانیا، برای رسیدن به فینال وزن ۷۱ کیلوگرم مردان مقابل ورده‌ی مکزیکی قرار گرفت.

به نظر می‌رسید ریچاردسون برای پیروزی در این مسابقه و تضمین حضور در فینال جمعه کافی بوده است. با این حال، داوران المپیک نظر دیگری داشتند و با تصمیم تقسیم‌شده، پیروزی را به ورده‌ با نتیجه ۳ بر ۲ دادند. این تصمیم تکان‌دهنده باعث خشم طرفداران بوکس در شبکه‌های اجتماعی شد. برخی کاربران با استفاده از زبان تند، داوری مسابقه را فاسد خوانده و ادعا کرده‌اند که حق ریچاردسون خورده شده است. این اتهامات به یادآورنده اعتراضات مشابه مایکل کانلان در المپیک 2016 است.

استیو بانس، کارشناس برجسته بوکس، نیز با این نظر موافق است که ریچاردسون در راند آخر عملکرد بهتری داشته و شایسته پیروزی بوده است. او با ابراز ناامیدی از نتیجه مسابقه، اعتقاد دارد که با لوئیس ریچاردسون به شدت بدرفتاری شده است.

بوکسور اهل کولچستر پس از کسب مدال برنز گفت: «این بسیار تلخ است، کلمه مناسبی برای توصیف این احساس نیست. هنوز چند دقیقه از پایان مبارزه می‌گذرد و غمم بسیار شدید است. مشخصاً از اینکه نتوانستم به فینال راه پیدا کنم و جمعه شب برای کسب طلا مبارزه کنم، ناامید هستم. در ابتدا بسیار ناراحتم اما امیدوارم در آینده با افتخار به آنچه به دست آورده‌ام نگاه کنم، زیرا تاریخ‌ساز شهر کولچستر شدم و تنها بوکسور بریتانیایی هستم که در این بازی‌ها مدال کسب کرده‌ام. امیدوارم در آینده با افتخار و خوشحالی به گذشته نگاه کنم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره