نماد آخرین خبر

طعنه صابر کاظمی به شایعه محرومیت سه ساله

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طعنه صابر کاظمی به شایعه محرومیت سه ساله

ورزش 3/صابر کاظمی، یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان والیبال ایران در سال‌های اخیر، با مسائل و تصمیمات بحث‌برانگیزش توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. او در المپیک توکیو به‌عنوان یکی از پدیده‌های جدید والیبال ایران مطرح شد و انتظار می‌رفت که به یکی از ستاره‌های بزرگ والیبال جهان تبدیل شود. با این حال، انتخاب‌های نادرست و تصمیم به حضور در لیگ‌های حوزه خلیج فارس، باعث شد که کاظمی از فرم ایده‌آل خود فاصله بگیرد.
با توجه به کمبود بازیکن در پست پشت خط زن پیش از آغاز لیگ ملت‌های امسال، صابر کاظمی به تیم ملی دعوت شد. اما در نهایت او اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در اردو حاضر شود. این تصمیم کاظمی با واکنش تند میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، مواجه شد و قابل قبول فدراسیون قرار نگرفت.

در روزهای اخیر، خبری مبنی بر احتمال محرومیت صابر کاظمی برای مدت سه سال منتشر شد، که این موضوع واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. به‌ویژه اینکه فدراسیون والیبال ایران مصمم به اجرای این محرومیت است. این تصمیم احتمالی فدراسیون، کاظمی را وادار به واکنش کرد و او با انتشار استوری در اینستاگرام خود و نوشتن جمله "و خدایی که به شدت برایم کافیست"، به این خبر واکنش نشان داد.
این ماجرا حالا به یکی از موضوعات داغ والیبال ایران تبدیل شده است و باید دید که فدراسیون والیبال در نهایت چه تصمیمی در قبال صابر کاظمی خواهد گرفت و آیا این بازیکن قادر خواهد بود بار دیگر به میادین بازگردد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر