نماد آخرین خبر

مارسکا: چلسی در همین یک ماه خیلی پیشرفت کرده است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مارسکا: چلسی در همین یک ماه خیلی پیشرفت کرده است

ورزش 3/انزو مارسکا، سرمربی چلسی، می‌گوید تیمش طی یک ماه فعالیت او پیشرفت قابل توجهی داشته است.مارسکا: چلسی در همین یک ماه خیلی پیشرفت کرده

چلسی روز یکشنبه برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل خود را با تساوی 1-1 در بازی دوستانه مقابل چلسی به پایان رساند.

انزو مارسکا، سرمربی چلسی در پایان بازی با سایت رسمی این باشگاه مصاحبه و جریان بازی را تحلیل کرد.

این مربی ایتالیایی که بعد از مائوریسیو پوچتینو هدایت آبی‌های لندنی را برعهده گرفته از عملکرد تیمش ابراز رضایت می‌کند و از نظر او در حال پیشرفت هستند.

مارسکا درمورد عملکرد تیمش گفت:"من بسیار خوشحالم چون می‌بینم که تیم در عملکرد توپ و بدون توپ در حال پیشرفت است. حتی در این بازی هم شش یا هفت موقعیت واضح ایجاد کردیم. ما فقط یک گل زدیم، اما ایجاد موقعیت مهم است و مطمئناً گل‌های بیشتری هم خواهیم زد. بنابراین، جدا از گلی که روی یک اشتباه کوچک دریافت کردیم، هنگامی که مالکیت توپ را نداشتیم، تیم در بازیابی و بستن راه‌های نفوذ حریف بسیار خوب بود."

او با نتیجه‌گیری از عملکرد تیمش عنوان کرد:"البته که می‌توانیم نتایج روشنی از کارمان ببینیم. در همین بازی دیدید که سعی داشتیم توپ را حفظ کنیم. اینتر در دفاع خاص است، اما مطمئنا تیم ما در حال حاضر خوب کار می‌کند. این مطمئنا مهمترین چیز است، با گذشت زمان این تیم بهتر و بهتر می‌شود. فقط یک ماه است که کار را شروع کرده‌ایم، بنابراین می‌توانم به وضوح ببینم که تیم در حال پیشرفت است."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره