نماد آخرین خبر

شروع تلخ در ایتالیا؛ ستاره سابق رئال مصدوم شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شروع تلخ در ایتالیا؛ ستاره سابق رئال مصدوم شد

ورزش 3/رافائل واران، مدافع سابق رئال مادرید، شروع موفقی در کومو نداشت و خیلی زود مصدوم شد.شروع تلخ در ایتالیا: ستاره سابق رئال مصدوم شد

رافائل واران در اولین بازی خود در کومو کمتر از یک نیمه دوام آورد. او در جریان اولین بازی تیمش در دور رفت اولین بازی از کوپا ایتالیا به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

این بازیکن 31 ساله به تازگی پس از عدم تمدید قرارداد با منچستریونایتد، به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی دو ساله به کومو پیوست و به عنوان یکی از بازیکنان تیم تازه وارد سری A معرفی شد.

در دیداری که کومو مقابل سمپدوریا به تساوی 1-1 رسید و پس از آن در ضربات پنالتی 4-3 شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود، واران با خطای بازیکن حریف از ناحیه زانو  آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد.

ستاره سابق رئال مادرید، در دقیقه 20 در کنار دو عضو کادرپزشکی کومو از زمین خارج شد. تیم پزشکی در نهایت تصمیم به بازگشت واران به زمین گرفت که باعث شد او فقط سه دقیقه دوام بیاورد و بعد ادواردو گلدانیگا در ترکیب جانشین او شد.

کمی بعد، واران روی نیمکت دیده شد که زانوی چپ خود را پانسمان کرده بود. واران در طول سه سالی که در اولدترافورد سپری کرد، با مصدومیت‌های زیادی مواجه شد.

او به دلیل آسیب‌های مکرر در هر سه فصل حضورش در لیگ برتر هرگز بیش از 24 بازی برای یونایتد انجام نداد. مدافع میانی سابق رئال مادرید ماه گذشته پیشنهاد کومو را پذیرفت تا با سسک فابرگاس جوان به عنوان سرمربی جدید کار کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره