نماد آخرین خبر

پاسخ منفی سرمربی تراکتور به مهاجم لیگ فرانسه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ منفی سرمربی تراکتور به مهاجم لیگ فرانسه

ورزش 3/دراگان اسکوچیچ پاسخ نهایی خود در مورد خلیفه کولیبالی را به مدیران باشگاه تراکتور ارائه کرد.
خلیفه کولیبالی مهاجم 32 ساله و تنومند اهل مالی، در حالی به گزینه خط حمله تراکتور تبدیل شده که فصل گذشته در لیگ دو فرانسه حضور داشت و عملکرد خوبی را هم از خود نشان داد. پیش از آن او یک فصل در ستاره سرخ بلگراد بازی کرد که با ناکامی همراه بود و تنها یک گل به ثمر رساند. خلیفه همچنین سابقه بازی در نانت، خنت و شارلروا را هم دارد.
تراکتور پیش از استخدام دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی مذاکراتی را با این مهاجم انجام داد و طرفین به توافق نسبی هم رسیدند اما خرید مهاجم به بعد از حضور سرمربی موکول شد تا با نظر او، این انتقال صورت بگیرد. حالا و در شرایطی که سرخپوشان تبریزی تامی اشتراکالی را جذب کرده‌اند، اسکوچیچ درخواست خرید یک مهاجم دیگر را هم داده و در این بین دوباره نام خلیفه کولیبالی مطرح شده است.
با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که اسکوچیچ نظر خود را در مورد این مهاجم شاغل در فرانسه منفی اعلام کرده و گفته که او مهاجم موردنیاز برای تیم تراکتور نیست. کولیبالی مهاجم بلند قامتی است که از نظر دوندگی مورد توجه اسکوچیچ قرار ندارد و به همین دلیل از سوی این سرمربی رد شده است.
تراکتور در حال بررسی پنج گزینه برای خط حمله است. آنها روزانه تعداد زیادی مهاجم را بررسی می‌کنند و مذاکراتی را هم انجام داده‌اند اما فعلا به نتیجه نرسیده است. به این ترتیب تمام شایعات در مورد توافق با گزینه‌های مختلف کذب است و هنوز هیچ توافقی به دست نیامده است.
با این حال تراکتور بودجه مناسبی را برای تقویت خط حمله کنار گذاشته و قصد دارد مهاجم جدیدی را جذب کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره