نماد آخرین خبر

پیام اینزاگی به طارمی و یارانش: بیشتر تلاش کنید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام اینزاگی به طارمی و یارانش: بیشتر تلاش کنید

ورزش 3/اینزاگی، سرمربی اینتر، از شاگردانش می‌خواهد بیشتر تلاش کنند تا در فصل جدید هم عنوان قهرمانی سری A را کسب کنند.پیام اینزاگی به طارمی و یارانش: بیشتر تلاش کنید!

 سیمونه اینزاگی فصل گذشته نتوانست اینتر را دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند اما قهرمانی در سری A را کسب کرد که بیستمین قهرمانی تاریخ این باشگاه به حساب می‌آمد.

این مربی قبل از شروع فصل جدید که پر از مسابقات فشرده در تمامی رقابت‌ها خواهد بود، مسیر تیمش را مشخص کرده و میل آن‌ها به تکرار عنوان قهرمانی را نشان داد.

سرمربی اینتر به دازن گفت: "ما می‌دانیم که امسال چه مسئولیتی خواهیم داشت. با به دست آوردن ستاره دوم فصل مثبتی را گذراندیم، حالا باید تعهد و تلاش را افزایش دهیم چون تیم‌های زیادی در حال تقویت هستند و مانند ما می‌خواهند قهرمان شوند. من همیشه در مورد کاربرد و تعهد صحبت می‌کنم و باید خیلی تلاش کنیم."

نقل و انتقالات تابستانی؟

ترکیب ما کمابیش ثابت مانده، ما سه بازیکن مهم را انتخاب کرده‌ایم که نیازی به معرفی ندارند و در تغییرات به ما کمک خواهند کرد. با توجه به غیبت تیجون بوکانان که تا دسامبر و حتی ژانویه ادامه خواهد داشت، احتمالاً باید یک مدافع بگیریم.

تقویت رقبای اینتر؟

فقط یک مورد خاص وجود ندارد، همه تیم‌ها در حال قوی‌تر شدن هستند و همه ما در اینتر برای قهرمانی دوباره تلاش خواهیم کرد.

نامزدی احتمالی لائوتارو مارتینز برای توپ طلا؟

عناوینی که او با اینتر و آرژانتین به دست آورد مطمئناً به او در این رده‌بندی کمک خواهد کرد، اما او سال گذشته هم نامزد بود. او بازیکن بزرگی است، خوشحالم که قراردادش را تمدید کرد. واضح است که بازوبند کاپیتانی مسئولیت او را بیش از پیش زیاد کرده است. او باید به آنچه در داخل و به خصوص خارج از زمین به ما نشان داده، ادامه دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره