نماد آخرین خبر

گاریدو: پرسپولیس همیشه برای بردن بازی می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گاریدو: پرسپولیس همیشه برای بردن بازی می‌کند

ورزش 3/سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه برای بردن بازی می‌کند و این در تاریخ تیم ثبت شده است.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از بازی تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان اظهار داشت: به تیمم بابت بردی که استحقاق آن را داشتیم، تبریک می‌گویم.

وی افزود: همه باید بدانیم در تمام بازی‌ها سختی زیادی را پیش رو داریم و بازیکنان بدانند که برای پیروزی باید تلاش کنند. نباید فکر کنیم که بردن بسیار راحت است. فکر می‌کنم پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم. برد راحتی برای ما نبود و فولاد بسیار خوب کار کرده بود.

گاریدو گفت: نیمه اول بسیار سختی داشتیم اما می‌توانستیم به گل برسیم که اگر این اتفاق می‌افتاد بازی تغییر پیدا می‌کرد اما باعث شد پرسپولیس سختی بکشد. در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و سطح بالاتری را ارائه دادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که در نیمه دوم وارد زمین شدند؛ خدابنده لو کمک زیادی به تیم کرد. آل‌کثیر و صادقی هم اثر خود را بر روی گل دوم گذاشتند. این پیروزی اعتماد به نفس زیادی را به ما می‌دهد تا شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: برای تمام بازی‌ها آماده می‌شویم تا بتوانیم پیروز آن نبرد باشیم اما اگر در بعضی از بازی‌ها اینطور نبود باید آرامش داشته باشیم. باید در نظر بگیریم در بازی امروز تیم حریف بسیار خوب ظاهر شد اما صحنه‌هایی در بازی وجود دارند که می‌توانند نتیجه را تغییر دهند.

وی در خصوص بازی نکردن یاسین سلمانی گفت: چرا در خصوص بازیکنانی که بازی کردند سوال نمی‌کنید؟ اما در خصوص یک بازیکن سوال می‌کنید و هیچ صحبتی در این خصوص ندارم.

سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه برای بردن بازی می‌کند. این در تاریخ تیم ثبت شده تا روحیه جنگندگی در بازیکنان نهادینه شود. برای سرمربیگری در تیمی مثل پرسپولیس، باید روحیه برنده شدن داشت تا بتوانیم خوب کار و تمرین کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره