نماد آخرین خبر

آل کثیر: نمی‌دانم نقش VAR در فوتبال ما چیست؟

منبع
فارس
بروزرسانی
آل کثیر: نمی‌دانم نقش VAR در فوتبال ما چیست؟

فارس/بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی نعمتی دست مرا کشید و نمی‌دانم نقش VAR چیست‌؟

 عیسی آل‌کثیر پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به شناخت از یحیی گل‌محمدی می‌دانستیم بازی سختی است. به اسم میزبان بودیم اما در قزوین بازی کردیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر بحث میزبانی و میهمانی حل شود. هر جای دنیا بروید، این مسائل پیش پا افتاده است‌. نمی‌دانیم درمورد اینکه باید خارج از شهر خود بازی کنیم چه بگوییم. باز هم از هواداران قزوینی که به ورزشگاه آمدند ممنون هستیم اما در ورزشگاه آزادی هواداران بیشتری داریم.

وی درمورد پاس گل خود به وحید امیری، گفت: خدا را شکر. نتیجه زحمات ۳_۲ ماهه اخیر خود را گرفتیم و توانستیم این برد را به دست آوریم.

مهاجم پرسپولیس درمورد دلیل اعتراضش به پیام حیدری پس از دریافت کارت زرد، توضیح داد: سر من داد زد و من هم سرش داد زدم. پس از آن با هم صحبت کردیم و موضوع حل شد.

آل‌کثیر درخصوص خوش و بش خود با یحیی گل‌محمدی پیش از شروع بازی، گفت: استاد من اسن و هیچ وقت محبت‌هایش را فراموش نمی‌کنم.

وی درمورد سیستم VAR استفاده شده در این بازی، عنوان کرد: در یک صحنه علی نعمتی دست مرا کشید که از بیرون هم دیدید. نمی‌دانم نقش VAR چیست؟ در یک صحنه از نیمه اول سمت مانیتور رفت و صحنه را ندید! در تبریز هم روی ضربه ایستگاهی من مهدی ترابی دستش را بالا آورد و توپ به دست او خورد. از VAR خبری نبود و امیدوارم وقتی اسم این سیستم می‌آید همه صحنه‌ها بررسی شود تا حق کسی ضایع نشود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره