نماد آخرین خبر

مانوئل اوگارته از پی‌اس‌جی به یونایتد پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مانوئل اوگارته از پی‌اس‌جی به یونایتد پیوست

ورزش 3/مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن، به طور رسمی به منچستریونایتد پیوست.رسمی: مانوئل اوگارته از پی‌اس‌جی به یونایتد پیوست

منچستریونایتد به یکی از اهداف اصلی خود در تابستان ۲۰۲۴ رسید و ستاره خط هافبک پاری سن ژرمن را جذب کرد. این انتقال با مبلغ اولیه ۴۲.۳ میلیون پوند انجام شد و شامل ۸.۵ میلیون پوند بندهای پاداش است. اوگارته قراردادی پنج ساله با منچستریونایتد امضا کرده که تا ژوئن ۲۰۲۹ اعتبار دارد و گزینه تمدید برای یک سال دیگر نیز در آن گنجانده شده است.

اوگارته که در تابستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون به پاری سن ژرمن پیوسته بود، به سرعت به یکی از بازیکنان کلیدی خط میانی این تیم تبدیل شد. او در فصل گذشته با پاری سن ژرمن قهرمان لیگ و جام حذفی فرانسه شد و در تمامی بازی‌های کوپا آمه‌ریکا برای تیم ملی اروگوئه به میدان رفت و به تیم منتخب این تورنمنت نیز راه یافت.

2074976

اوگارته پس از این انتقال در مصاحبه‌ای گفت:«احساس فوق‌العاده‌ای دارم که به باشگاهی با این عظمت پیوسته‌ام؛ باشگاهی که در سراسر جهان تحسین می‌شود. پروژه‌ای که مدیران فوتبال با من در میان گذاشتند بسیار هیجان‌انگیز است؛ منچستریونایتد باشگاهی بلندپرواز است و من نیز بازیکنی بلندپرواز هستم. شور و شوق هواداران برای من بسیار مهم است؛ می‌دانم که هواداران یونایتد چقدر فوق‌العاده هستند و نمی‌توانم صبر کنم تا در الدترافورد بازی کنم. من کسی هستم که برای موفقیت بسیار مصمم هستم؛ برای هم‌تیمی‌هایم فداکاری خواهم کرد و همه چیز را برای پیروزی و رسیدن به سطحی که این باشگاه نیاز دارد، انجام خواهم داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره