نماد آخرین خبر

اوسیمن برابر استقلال و پرسپولیس؛ منتفی شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اوسیمن برابر استقلال و پرسپولیس؛ منتفی شد!

ورزش 3/اوسیمن پیشنهاد الاهلی عربستان را رد کرد و در ناپولی ماند تا حضور او برابر استقلال و پرسپولیس منتفی شود.اوسیمن برابر استقلال و پرسپولیس: منتفی شد!

در شرایطی که تصور می‌شد ویکتور اوسیمن از ناپولی جدا شده و راهی الاهلی عربستان می‌شود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد و ستاره نیجریه‌ای در جمع ناپلی‌ها به فوتبالش ادامه خواهد داد.

روزنامه «الشرق الأوسط» به نقل از منابع آگاه نوشته است که انتقال ویکتور اوسیمن به الاهلی عربستان به دلیل عدم پذیرش پیشنهاد از سوی این بازیکن، «منتفی» شده است؛ این درحالی است که روز گذشته الاهلی و ناپولی بر سر خرید قرارداد این بازیکن با مبلغ 65 میلیون یورو به توافق رسیده بودند.

درحالی که همه در انتظار اعلام رسمی این انتقال بزرگ بودند، این معامله در مراحل نهایی با شکست مواجه شد. در همین حال، ویدیویی از اوسیمن که در یکی از شبکه‌های اجتماعی به طور زنده و با لحنی عصبانی صحبت می‌کرد، منتشر شد.

مدیر برنامه‌های این مهاجم نیجریه‌ای پیش‌تر تأیید کرده بود که اوسیمن از ناپولی ایتالیا به لیگ عربستان منتقل نخواهد شد.

روبرتو کالندا؛ مدیر برنامه‌های این بازیکن در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، اعلام کرد که اوسیمن تمایلی به ترک اروپا و پیوستن به تیم سعودی ندارد. او نوشت: «اوسیمن بازیکن ناپولی است و اخیراً قراردادش با توافق دو طرف تمدید شده است».

او همچنین افزود: «اوسیمن در ناپولی تاریخ‌ساز شده است و هرگاه پیشنهادهای بزرگی مطرح شد، ما همیشه به تصمیمات باشگاه احترام گذاشتیم».

الاهلی که در لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف استقلال و پرسپولیس برود، در تلاش بود تا بتواند ویکتور اوسیمن را برای تقویت خط حمله‌اش به خدمت بگیرد که این اتفاق رخ نداد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره