نماد آخرین خبر

سرمربی بلژیک: در یورو راه‌مان را گم کرده بودیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی بلژیک: در یورو راه‌مان را گم کرده بودیم!

ورزش 3/دومینیکو تدسکو؛ سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که تیمش در مسابقات قهرمانی اروپا راه خود را گم کرده و حتی یک لحظه هم از این مسابقات لذت نبرده است.
تدسکو حدود ۲۰ دقیقه از کنفرانس خبری خود را به ارزیابی عملکرد تیمش در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ اختصاص داد. بلژیک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو از رقابت‌ها حذف شد، آن هم با وجود اینکه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود. پس از شکست غیرمنتظره در بازی افتتاحیه مقابل اسلواکی، که اولین شکست در ۱۵ بازی تحت هدایت تدسکو بود، تیم توانست رومانی را شکست دهد و سپس با اوکراین به تساوی برسد. این عملکرد ضعیف باعث شد تا هواداران تیم به شدت به عملکرد تیم تدسکو اعتراض کنند.
تدسکو درباره تساوی بدون گل مقابل اوکراین در اشتوتگارت گفت: «این بازی تعیین‌کننده بود، زیرا بسیاری از مسائل پس از آن تغییر کرد. احساس کردم که راه خود را گم کرده‌ایم. حال و هوا، جو و احساسات مانند قبل نبود.» در بازی مقابل فرانسه در دوسلدورف در مرحله یک‌هشتم نهایی، بلژیک تنها پنج دقیقه قبل از پایان بازی گل خورد. تدسکو گفت که تیمش زمان زیادی را صرف تمرکز بر توانایی‌های حریفان به جای نقاط قوت خود کرده است.»
او افزود:«بازی به قوت همیشگی ما نبود. ما بیش از حد روی حریف تمرکز کرده بودیم. این به این معنا نیست که در آینده حریفان را تحلیل نخواهیم کرد، باید نقاط قوت و ضعف حریفان را بشناسیم، اما همانطور که در گذشته انجام دادیم، باید ۸۰ درصد تمرکز خود را بر نقاط قوت خود بگذاریم.»
تدسکو همچنین مسئولیت تمام اشتباهات را بر عهده گرفت. بازیکنان تیم ملی بلژیک در بازی مقابل اوکراین با اعتراضات شدید هواداران مواجه شدند، که کوین دی‌بروینه، با عصبانیت واکنش نشان دهد و از بازیکنان بخواهد بدون تشکر از هواداران زمین را ترک کنند.
تدسکو افزود: «این اعتراضات از هواداران بسیار تعجب‌آور بود زیرا ما صعود کرده بودیم. اگر با برخی از بازیکنان با تجربه صحبت کنید، خواهید دید که آن‌ها هنوز هم بسیار متعجب هستند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره