نماد آخرین خبر

سرسام‌آور و عجیب غریب؛ النصر جای رئال را گرفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرسام‌آور و عجیب غریب؛ النصر جای رئال را گرفت!

ورزش 3/باشگاه النصر در عربستان اعلام کرد که وسلی گاسوفا؛ مهاجم ۱۹ ساله برزیلی، را از باشگاه کورینتیانس برزیل به خدمت گرفته است.
پس از مذاکرات چند روزه درنهایت النصر موفق شد مهاجم برزیلی کورینتیانس را به خدمت بگیرد. باشگاه برزیلی در ازای این انتقال ۲۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که به آنها کمک می‌کند مسائل مالی خواهد را بهبود ببخشند.
این امضای قرارداد با حضور فرماندو هیرو، مدیر ورزشی النصر، انجام شد که از این انتقال ابراز خوشحالی کرد و گاسوفا را یکی از بااستعدادترین بازیکنان فوتبال برزیل دانست. او همه بازی‌های ممکن را برای کورینتیانس در این فصل انجام داده و یکی از اعضای کلیدی تیمش بوده است.
گاسوفا در ۹۹ بازی رسمی با کورینتیانس در مسابقات مختلف شرکت کرده است که در این مدت ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است. فصل ۲۴-۲۰۲۳ موفق‌ترین فصل او با تیم برزیلی بود، زیرا در ۴۷ بازی پنج گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.
گاسوفا در پنجره‌های اخیر هدف چندین باشگاه اروپایی بوده است، از جمله وستهام یونایتد که در ژوئیه ۲۰۲۴ تلاش کرد او را به خدمت بگیرد، اما به دلیل درخواست‌های بالای کورینتیانس، این معامله انجام نشد.
به نظر می‌رسد مدیران عربستانی استراتژی جدیدی را در بازار نقل و انتقالات پیش گرفته‌اند. آنها اکنون به سراغ بازیکنان جوان برزیلی رفته‌اند و قصد دارند با الگو گرفتن از باشگاه‌های اروپایی که به سراغ استعدادهایی مانند ویتور روکه و اندریک می‌روند، تیم‌شان را تقویت کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره