نماد آخرین خبر

همه انتقال‌های لحظه آخری؛ امضاهای نیمه‌شب!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همه انتقال‌های لحظه آخری؛ امضاهای نیمه‌شب!

ورزش 3/پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا نیمه شب گذشته بسته شد و باشگاه‌ها لحظات پرفشار و شلوغی را سپری کردند.
باشگاه‌های اروپایی در طول چند هفته اخیر نهایت تلاش‌شان را به کار بردند تا بتوانند بازیکنان مدنظر سرمربی را به خدمت بگیرند و تیم‌هایشان را تقویت کنند تا شرایط بهتری را برای آنها در طول فصلی که پیش‌رو دارند رقم بزنند و شب گذشته این تب و تاب به اوج خودش رسید.
چند انتقال مهم و جذاب در شب گذشته نهایی که بدون شک پیوستن ایوان تونی به باشگاه الاهلی عربستان که مورد نظر چند باشگاه لیگ برتری از جمله منچستریونایتد بود یکی از عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین آنها به حساب می‌آمد.
مانو کنه یکی از این بازیکنان بود که از بروسیا مونشن گلادباخ جدا شد و با قراردادی قرضی همراه با بند خرید اجباری ۲۵ میلیون یورویی راهی رم شد.
ادی انکتیا که صحبت‌های زیادی درباره جدایی‌اش از آرسنال در چند هفته اخیر به گوش می‌رسید هم در نهایت این باشگاه را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو با بند پاداش پنج میلیون یورویی به کریستال پالاس پیوست.
آروماندو بروخا دیگر بازیکنی بود که شب گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله چلسی را ترک کرد و به اورتون پیوست. بند خریدی ۴۰ میلیون یورویی هم در قرارداد این بازیکن گنجانده شده است.

آرسنال یکی از پرکارترین باشگاه‌ها در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات بود و ریس نلسون هم تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و با قراردادی قرضی و یک ساله به فولام رفت.
ویلفرد زاها دیگر بازیکنی بود که در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت که گالاتاسرای را ترک کند و به لیون پیوست تا فصل پیش‌رو را در فوتبال فرانسه پشت سر بگذارد.
کارلوس سولر که در پاری سن ژرمن حضور داشت هم دیگر بازیکنی بود که به صورت قرضی این باشگاه را ترک کرد و به وستهم رفت و جیمز وارد پروس هم در مقابل از وستهم جدا شد و به ناتینگهام فارست ملحق شد.
رابین گوسنس که پیش از این در یونیون برلین حضور داشت با قراردادی قرضی که بند خرید اجباری در آن گنجانده شده است، از این باشگاه جدا شد و به فیورنتینا پیوست.
سباستین هالر، مهاجم سرشناس دورتموند، هم تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و او هم با قراردادی قرضی و یک ساله به لگانس رفت تا فوتبالش را در این باشگاه ادامه دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره